728 x 90

اعتراضات بازنشستگان و معلمان در تهران و ۱۶شهر دیگر

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

اعتراضات بازنشستگان و معلمان در تهران و ۱۶شهر دیگر با شعارهای

«معلم داد بزن، حقتو فریاد بزن»، «بازنشسته می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد»، «سفره ما خالیه، وعده‌ها تو خالیه»

خانم مریم رجوی: قیام و سرنگونی رژیم تنها راه اعاده حقوق بازنشستگان، معلمان، کارگران و زحمتکشان است. آخوندها داراییهای مردم را به چاه ویل سرکوب و جنگ‌افروزی و برنامه‌های اتمی و موشکی ریخته و تنها ستم و تبعیض و فقر و بیکاری و تورم به ارمغان آورده‌اند.

صبح روز یکشنبه یازدهم مهرماه ۱۴۰۰، معلمان و بازنشستگان تأمین اجتماعی در تهران و ۱۶شهر دیگر در اعتراض به تبعیض، حقوقهای ناچیز و وضعیت سخت معیشتی و بی‌توجهی رژیم نسبت به مطالبات برحق آنان دست به تجمع زدند.

از صبح امروز معلمان در تهران، در مقابل مجلس ارتجاع، و اصفهان، شیراز، اهواز، کرمان، بندرعباس، زنجان و داراب در مقابل ادارات آموزش و پرورش دست به تجمع زدند. این در حالی بود که مأموران اطلاعات آخوندی از قبل آنها را تهدید کرده بودند که از تجمع خودداری کنند. معلمان شعار می‌دادند: «معلم داد بزن، حقتو فریاد بزن»، «حرف مفت، نمی‌خوایم نمی‌خوایم»، «معیشت منزلت، حق مسلم ماست» و «آموزش رایگان، حق فرزندان ما».

همزمان اعتراضهای بازنشستگان در تهران و شهرهای مشهد، تبریز، خرم‌آباد، اهواز، اصفهان، قزوین، بروجرد، کرمانشاه، کرج و رشت در مقابل اداره تأمین اجتماعی برگزار شد. آنها شعار می‌دادند: «بترسید بترسید، ما همه با هم هستیم»، «بازنشسته می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد»، «سفره ما خالیه، وعده‌ها تو خالیه»، «تورم گرانی، بلای جان مردم»، «بازنشسته بیدار است، از تبعیض بیزاراست» و «خواسته بازنشسته، حقوق طبق تورم».

 

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت با درود بر بازنشستگان و معلمان آزاده‌ای که برای احقاق حقوقشان به‌رغم تهدیدهای نیروهای سرکوبگر و با پذیرش خطرات زیاد به خیابان آمدند، تأکید کرد: ایستادگی و قیام و سرنگونی فاشیسم دینی تنها راه اعاده حقوق بازنشستگان و معلمان، کارگران و زحمتکشان و اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران است. آخوندهای حاکم سالهاست داراییهای مردم ایران را به چاه ویل سرکوب و جنگ‌افروزی و تروریسم و برنامه‌های ضدمیهنی اتمی و موشکی ریخته و چیزی جز ستم و تبعیض و فقر و بیکاری و تورم برای عموم مردم به ارمغان نیاورده است.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۱مهر۱۴۰۰ (۳ اکتبر۲۰۲۱)

اعتراضات بازنشستگان و معلمان در تهران و ۱۵شهر دیگر -۱۱مهر۱۴۰۰ - 0

اعتراضات بازنشستگان و معلمان در تهران و ۱۵شهر دیگر -۱۱مهر۱۴۰۰ - 1

اعتراضات بازنشستگان و معلمان در تهران و ۱۵شهر دیگر -۱۱مهر۱۴۰۰ - 2

اعتراضات بازنشستگان و معلمان در تهران و ۱۵شهر دیگر -۱۱مهر۱۴۰۰ - 3

اعتراضات بازنشستگان و معلمان در تهران و ۱۵شهر دیگر -۱۱مهر۱۴۰۰ - 4

اعتراضات بازنشستگان و معلمان در تهران و ۱۵شهر دیگر -۱۱مهر۱۴۰۰ - 5

اعتراضات بازنشستگان و معلمان در تهران و ۱۵شهر دیگر -۱۱مهر۱۴۰۰ - 6

اعتراضات بازنشستگان و معلمان در تهران و ۱۵شهر دیگر -۱۱مهر۱۴۰۰ - 7

اعتراضات بازنشستگان و معلمان در تهران و ۱۵شهر دیگر -۱۱مهر۱۴۰۰ - 8

اعتراضات بازنشستگان و معلمان در تهران و ۱۵شهر دیگر -۱۱مهر۱۴۰۰ - 9

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6ad589f4-d96d-4686-a75a-7e1788508db1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات