728 x 90

اعلام اعتصاب بازاریان گناوه و تجمع شهروندان بدلیل قطعی برق در مریوان

اعتراضات
اعتراضات

اعلام اعتصاب بازاریان گناوه + فیلم

کسبه بازار گناوه در پی کشته شدن اسماعیل حسینی از سوی رژیم آخوندی به نشانه اعتراض و ابراز همدردی در محل کار حاضر نخواهند شد.

بازاریان گناوه با انتشار بیانیه‌یی ضمن اعلام همدردی با بازماندگان اسماعیل حسینی اعلام کردند: بازار گناوه امروز پنجشنبه ١٠ تیرماه به‌طور کامل تعطیل می‌شود.

در این بیانیه آمده است؛ جان اسماعیل حسینی برای تأمین معاش خانواده‌اش به ناحق گرفته شده و رژیم باید در این مورد پاسخگو باشد.

شایان ذکر است جوان دیلمی اسماعیل حسینی روز جمعه ۴ تیرماه با یک اتومبیل حامل بار پس از طی کردن فاصله‌یی کوتاه از عوارضی شهرستان قم، مورد هدف شلیک مستقیم قرار گرفت که در نتیجه با اصابت گلوله به ناحیه سر، جان باخت.

پدر این راننده جوان با حضور در محل حادثه در مورد چگونگی هدف قرار گرفتن فرزند خود گفت؛ "پسرم با شلیک مستقیم به‌قتل رسیده است و هیچ نشانه‌ای مبنی بر تیراندازی به تایرها و سپس واژگونی اتومبیل، وجود ندارد."

پیکر بی‌جان این جوان صبح روز چهارشنبه ٩ تیرماه بدون آمبولانس و با استفاده از چند لایه یخ به زادگاهش دیلم بازگردانده شد.

 

-بیانیه هیات امنای بازارگناوه

 

تجمع شهروندان بدلیل قطعی برق در مریوان

صدها نفر از شهروندان  شهر مریوان، شب ٩ تیر ١٤٠٠، در مقابل اداره برق شهرستان مریوان تجمع کرده و به قطعی برق اعتراض کردند.

هر روز در محلات مختلف شهرستان مریوان با اعلام قبلی برق اماکن مسکونی و تجاری قطع می‌شود و با اینکه اعلام شده که سه ساعت برق قطع می‌شود اما همین هم رعایت نمی‌شود و بیشتر از سه ساعت طول کشیده و در مواردی حتی بدون اعلام قبلی برق قطع می شود.

قطعی برق در گرمای شدید تابستان موجب مشکلات جدی برای مردم و کودکان شده است. ازجمله موجب فاسدن شدن مواد غذایی و زیان مالی به مردم تحت فشار و کسبه شده است.

شایان ذکر است که به جای رسیدگی به اعتراض آرام و برحق مردم نیروهای انتظامی و لباس شخصی در محل حاضر شده و مردم را تهدید به دستگیری می‌کردند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6afd4ba9-b9a0-455a-bae8-799e5bd1d87e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات