728 x 90

اطلاعیه مضحک و پر سوزوگداز سفارت رژیم در بلژیک

تظاهرات ایرانیان آزاده در بلژیک
تظاهرات ایرانیان آزاده در بلژیک

اطلاعیه مضحک و پر سوزوگداز سفارت رژیم در بلژیک - ۹سپتامبر ۲۰۲۲

ناتو و متحدانش با ادعای مبارزه با تروریسم بین‌المللی چشم خود را بر این واقعیت بسته‌اند که یک فرقه تروریستی در کشورهای عضو ناتو پناهگاهی امن پیدا کرده و آن کشورها را به ستادهای فرماندهی عملیاتی برای انجام گسترده‌ترین طیف قابل تصور از اقدامات مخرب علیه (رژیم) ایران تبدیل کرده است.

اطلاعیه مضحک و پر سوزوگداز سفارت رژیم در بلژیک

 

نامه رژیم ایران به دبیرکل سازمان ملل-خبرگزاری سپاه پاسداران ۱۹شهریور ۱۴۰۱:

ایران نسبت به امکان طراحی و اجرای طیف وسیعی از سناریوهای حمله سایبری توسط شواهد جعلی و ساختگی برای انتساب این حملات به دولتها هشدار می‌دهد.

سفیر و نماینده دائم ایران در این نامه به امکان طراحی عملیات و حملات سایبری و فعالیت‌های خرابکارانه گروهک تروریستی منافقین با هدف انتساب این اقدامات خرابکارانه به ایران اشاره کرده است.

نامه رژیم ایران به دبیرکل سازمان ملل-خبرگزاری سپاه پاسداران

 

بیانیه مشترک فرانسه، آلمان و انگلستان درباره شکست مذاکرات برجام با رژیم ایران- ۱۹ شهریور ۱۴۰۱

ما دولتهای فرانسه، آلمان و بریتانیا از آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) با حسن‌نیت با ایران مذاکره کرده‌ایم، متأسفانه (رژیم) ایران ترجیح داده است از این فرصت حساس دیپلماتیک استفاده نکند، در عوض، ایران به گسترش برنامه هسته‌یی خود فراتر از هر گونه توجیه غیرنظامی قابل قبولی ادامه می‌دهد. در حالی که ما در حال نزدیک‌تر شدن به توافق بودیم، (رژیم) ایران موضوعات جداگانه‌ای را بازگشایی کرد.

با توجه به شکست ایران در انعقاد توافق، ما در کنار شرکای بین‌المللی درباره بهترین روش برای رسیدگی به ادامه تشدید تنش هسته‌یی و عدم همکاری ایران با آژانس در رابطه با توافق پادمان ان.پی.تی مشورت خواهیم کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5236c262-0312-4c21-a1ec-7e8e4da73aa2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات