728 x 90

اطلاعیه حزب کمونیست کارگری ایران - حکمتیست: درباره حمله پلیس آلبانی به محل استقرار مجاهدین

حزب کمونیست کارگری ایران - حکمتیست
حزب کمونیست کارگری ایران - حکمتیست

اطلاعیه حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست

علیه بند و بست دولتها با جمهوری اسلامی

درباره حمله پلیس آلبانی به محل استقرار مجاهدین

۳۰ خرداد ۱۴۰۲

بامداد ٢٠ژوئن، در سالروز ٣٠خرداد، پلیس دولت آلبانی به محل استقرار نیروهای سازمان مجاهدین خلق حمله کرد. طی این حمله به ضرب و شتم افراد، تخریب اماکن، بازرسی کامپیوترها و وسائل پرداختند و سیستمهای ارتباطی موجود در محل را با خود برده‌اند. بنا به خبر مجاهدین در این حمله یک نفر به‌نام“ علی مستشاری ”– عبدالوهاب فرجی نژاد- کشته شده است و قریب ١٠٠مسموم بر اثر گاز فلفل به بیمارستان منتقل شدند.

ساعاتی قبل از اقدام امروز در تیرانا، دولت فرانسه از دادن اجازه گردهمایی سالیانه مجاهدین در پاریس ممانعت کرد. سه هفته قبل نیز در پاریس به یکی از اماکن مجاهدین مسلحانه حمله شد که تاکنون کسی در این رابطه دستگیر نشده است. این اقدامات علیه مجاهدین ادامه حمله جمهوری اسلامی به نیروهای اپوزیسیون مستقر در کردستان عراق، ادامه مبادله زندانیان توسط دول اروپایی و آمریکا با رژیم اسلامی و تحویل تروریستهایی مانند اسدالله اسدی و آزاد کردن پولهای بلوکه شده رژیم است. تردیدی وجود ندارد که این مجموعه اقدام“ میوه ”مذاکرات و بند و بست دول اروپایی و آمریکا با جمهوری اسلامی است. قطعاً تلاش خواهند کرد در ادامه محدودیتهای بیشتری بر فعالیت و امنیت نیروهای اپوزیسیون تحمیل کنند.

مستقل از بهانه و توجیه دولتها، این سیاست‌ها از یک بند و بست عریان دول غربی با جمهوری اسلامی علیه مخالفان سیاسی و نیروهای اپوزیسیون سخن می‌گویند و ضروری است با آن یکپارچه مقابله شود. هدف این سیاست‌ها تنگ کردن فضای اپوزیسیون و فعالیت بر علیه حکومت، ناامن کردن و تروریزه کردن محیط فعالیت نیروهای مختلف اپوزیسیون است. نیروها و جریانهای مختلف اپوزیسیون ایران، مستقل از دوری و نزدیکی‌شان با سازمانهایی که مورد هجوم قرار گرفتند، ضروری است به این تلاشهای ارتجاعی واکنش نشان دهند و آنرا قاطعانه و بدون تردید محکوم کنند.

جریانات بورژوایی اپوزیسیون که اساس استراتژی سیاسی و امیدشان را به حمایت دولتها و لابی در پارلمانها گره زدند، امروز بسان ورشکستگانی می‌مانند که از هرسو رانده شدند. آنها در وحشت از امواج انقلابی به کسانی دخیل بستند که امروز در کنار جمهوری اسلامی جام توافق‌شان را سر می‌کشند. این نیروها خط شان همین است اما در قبال توهم‌پراکنی در جامعه مسئولند.

حزب کمونیست کارگری – حکمتیست بند و بست دولتهای متفرقه با جمهوری اسلامی را تقبیح و قویاً محکوم می‌کند. به‌عنوان یک نیروی انقلابی و کمونیست ما علیه هر سیاستی هستیم که به رژیم اسلامی خدمت می‌کند. اما این بند و بست‌ها نه می‌تواند مایه دلگرمی جمهوری اسلامی باشد و نه کمترین تاثیری در تداوم مقابله رادیکال با حکومت در داخل و خارج کشور خواهد داشت. سرنوشت رژیم اسلامی در داخل کشور، در تقابل جنبش انقلابی و کارگری با حاکمیت فقر و فساد و استبداد تعیین خواهد شد.

مرگ بر جمهوری اسلامی

آزادی، برابری، حکومت کارگری

حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست

٣٠ خرداد ١٤٠٢- ٢٠ژوئن ٢٠٢٣

سایت آزادی بیان ۳۱خرداد ۱۴۰۲

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/abefc0c4-9e63-44fb-8b27-c5086166f87c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات