728 x 90

اشک تمساح خامنه‌ای برای مردم خوزستان تحت عنوان «بروز ناراحتی مردم»

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع، به بهانهٔ تزریق دوز دوم واکسن، ضمن اشک تمساح برای مردم خوزستان وحشت خود را از خیزش مردم ابراز کرد و گفت: در این ۷ – ۸روز اخیر یکی از نگرانی‌های ما مسأله خوزستان و مسأله آب مردم و مشکلات مردم بود.

حالا خب که خب مردم ناراحتی‌شان را بروز دادند و اظهار کردند، هیچ گله‌یی نمی‌شود از مردم داشت، خب ناراحت هستند مشکل آب مشکل کوچکی نیست.

نبایستی دچار این مشکلات باشند، خب نمی‌شود واقعاً ملامت کرد مردم را و بایستی به کار مردم رسیدگی بشود باید رسیدگی می‌شد، اگر رسیدگیهای لازم در وقت خود انجام می‌گرفت مسلم این وضعیت برای مردم پیش نمی‌آمد.

خامنه‌ای درعین‌حال در بن‌بست بی‌راه‌حلی مردم را «دشمن» معرفی کرد و افزود: «البته مردم هم مراقبت کنند دشمن از هر چیز کوچکی می‌خواهد استفاده بکند علیه کشور، علیه انقلاب، علیه جمهوری اسلامی ... مراقب باشند دشمن سوء‌استفاده نکند و بهانه‌یی دست دشمنان داده نشود..».

 

آخوند روحانی هم به نوبه خود به صحنه آمد و در تماس با استاندار مزدور خوزستان گفت: تحمل بی‌آبی و گرمای بالای ۵۰درجه بسیار سخت و طاقت‌فرساست مردم حق دارند به شرایط موجود اعتراض کنند.

روحانی گفت: شرایط ایجاد شده در استان به‌دلایل کاملاً ناخواسته بوده است، البته دولت گوش شنوای صدای اعتراض به‌حق مردم است! و همهٔ تلاش خود را برای حل مشکلات باقی مانده از سالهای گذشته به‌کار خواهد بست.

روحانی شیاد وحشت‌زده گفت: نباید اجازه دهیم سوءاستفاده و رفتار غیرقانونی عده‌یی موجب شنیده نشدن صدای اعتراض به‌حق مردم خوزستان شود.

 

خبرگزاری سپاه پاسداران، موسوم به فارس در همین رابطه نوشت: مردم از مسئولان توقع دارند که با درایت و تدبیری صحیح مسأله بی‌آبی خوزستان را حل کنند و اجازه سوءاستفاده را به دشمنان و رسانه‌های معاند ندهند.

از مردم خوزستان انتظار می‌رود با [مجاهدین] مقابله کرده و ضمن بیان خواسته‌های بر حق خود ریشهٔ [مجاهدین] و معاندین نظام را بخشکانند.

 

پاسدار شمخانی با ریختن اشک تمساح و نعل وارونهٔ گفت: احساس تبعیض دردناک‌تر از خشکسالی و بی‌آبی است. تاکنون سهم مردم خوزستان از شرکتهای نفتی و واحدهای صنعتی بزرگ استان، فخر فروشی مدیران و کارکنان غیربومی، پروازی و حسرت بوده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7b86e059-6d2a-4f18-8c77-1042a7c54bab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات