728 x 90

اشپیگل: رژیم ایران در اروپا گانگسترها را جذب می‌کند، آنها کار کثیف را برای آخوندها انجام می‌دهند

تروریسم رژیم ایران
تروریسم رژیم ایران

اشپیگل:

رژیم ایران در اروپا گانگسترها را جذب می‌کند

آنها کار کثیف را برای آخوندها انجام می‌دهند

سایت اشپیگل (۱۵ شهریور) در مطلبی پیرامون استخدام جنایتکاران توسط رژیم ایران در اروپا برای انجام حملات علیه یهودیان از جمله می‌نویسد: با تشدید درگیری بین ایران و اسراییل در خاورمیانه، به نظر می‌رسد که رژیم می‌خواهد پیامی ارسال کند: یهودیان نباید در هیچ کجا احساس امنیت کنند، حتی در اروپا.

نیروی قدس، سپاه پاسداران که مسئولیت عملیات برون‌مرزی را برعهده دارد، مدیریت و سازماندهی پشت صحنه را برعهده داشته است. رژیم ایران در حال دنبال کردن یک استراتژی گسترده برای جذب شبکه‌های جنایتکار برای ترور دولتی در غرب است: در ایالات متحده آمریکا، کانادا، سوئد، هلند، فرانسه و آلمان. آخوندها با جنایتکاران پیمان بسته‌اند.

در بخش دیگری از این مطلب آمده است: در سال ۲۰۱۸، یک دیپلمات رژیم ایران در آلمان دستگیر شد. او یک حمله بمب‌گذاری علیه نشست اعضای اپوزیسیون ایران در نزدیکی پاریس آماده کرده بود. در پاسخ، غرب تحریم‌های خود علیه ایران را تشدید کرد و یکی از واحدهای اطلاعاتی تهران را در فهرست تروریستی اتحادیه اروپا قرار داد.

بر اساس اسناد سرویس اطلاعات داخلی فرانسه، سرویس‌های رژیم ایران شیوه‌های عملیاتی خود را تطبیق داده‌اند و اکنون به‌طور سیستماتیک‌تر استفاده از افراد محافل جنایی را ترجیح می‌دهند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f1c1df9c-0a09-4346-8ddf-653048a9c1f8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات