728 x 90

اشتون کارتر وزیر دفاع پیشین آمریکا: آمریکا در حال حاضر دهها هزار نیرو در منطقه دارد

اشتون کارتر
اشتون کارتر

وزیر دفاع پیشین آمریکا در رابطه با ‌آمادگیهای نظامی آمریکا برای مقابله با رژیم آخوندی گفت: آمریکا در حال حاضر دهها هزار نیرو در منطقه دارد.

اشتون کارتر وزیر دفاع پیشین آمریکا در مورد وضعیت بحرانی در خلیج‌فارس و اعزام نیروهای جدید آمریکا گفت: من به نیروهایمان در آنجا اطمینان دارم در آنجا ما دهها هزار نیرو داریم که اخیراً فقط یک‌هزار افزوده‌ایم و فقط می‌خواهم همه بدانند که دهها هزار نیرو در حال حاضر آنجا داریم.

اگر جنگی با رژیم ایران در بگیرد که البته پرزیدنت (ترامپ) گفته خواستار آن نیست؛ من مطمئن هستم که ما پیروز می‌شویم و آنها بازنده خواهند بود.

اشتون کارتر که با فاکس‌ نیوز مصاحبه می‌کرد درباره این‌که آیا راه‌حل دیپلماتیک وجود دارد که، بتوانیم از درگیری نظامی اجتناب کنیم؟ گفت:‌ فکر می‌کنم پرزیدنت و وزیر خارجه نشان داده‌اند که این مسیری است که در آن قرار دارند ولی این منطقه‌ای خطرناک است و به سرعت می‌تواند شعله‌ور شود و رژیم ایران قابل اعتماد نیست و به هر شیوه‌ای دست به‌عمل می‌زند و بنا بر این اوضاع می‌تواند به‌سرعت در آنجا از کنترل خارج شود نیروها بسیار بهم نزدیک هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/278efbe4-98b5-48bf-ae27-b5813e6d0e25"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات