728 x 90

اسکای نیوز: زیردریایی هسته‌یی آمریکا در منطقه برای ارسال پیام روشن به رژیم ایران است

زیردریایی هسته‌یی آمریکا
زیردریایی هسته‌یی آمریکا

اسکای نیوز روز ۱۵آبان در گزارشی درباره اعزام زیردریایی آمریکا به منطقه خاورمیانه گفت: زیردریایی هسته‌یی آمریکا در منطقه برای ارسال پیام روشن به ایران است.

اسکای نیوز افزود: اقدام غیرعادی آمریکا در اعلام این‌که یک زیردریایی موشکی هسته‌یی علاوه بر ناوهای هواپیمابر آمریکایی به منطقه خاورمیانه رسیده است برای ارسال پیامی قوی به رژیم ایران و نیروهای مزدور نیابتی آن جهت عدم تشدید این جنگ طراحی شده است.

آسوشیتدپرس روز دوشنبه در گزارشی نوشت: ارتش ایالات متحده استقرار یک زیردریایی با قابلیت حمل تسلیحات اتمی در خاورمیانه را اعلام کرد.

ارتش آمریکا در بیانیه اینترنتی خود در روز یکشنبه هیچ جزئیات دیگری ارائه نکرد، اگر چه تصویری را منتشر کرد که به نظر می‌رسد یک زیردریایی را در کانال سوئز مصر در نزدیکی پل کانال سوئز نشان می‌دهد.

اذعان ایالات متحده به موقعیت مکانی زیردریایی بسیار نادر است... آمریکا پیش از این نیز زیردریایی‌هایی را در این منطقه مستقر کرده بود و حضور اخیر خود را به‌دلیل تشدید تنشها با ایران اعلام کرده است.

سنتکام فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا در خاورمیانه هم‌چنین روز یکشنبه به‌طور جداگانه تصویری از یک بمب‌افکن B-۱ با قابلیت حمل اتمی که در خاورمیانه نیز فعالیت می‌کند، را منتشر کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5ca99c8a-df36-4481-a047-38c1ece09ba8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات