728 x 90

استیونسون: جهان متمدن باید علیه رژیم مسموم کننده ایران متحد شود

استراون استیونسون
استراون استیونسون

سایت تاون هال روز ۳۱فروردین با درج مطلبی از آقای استراون استیونسون نوشت: جهان متمدن باید علیه رژیم مسموم کننده ایران متحد شود.
استراون استیونسون در این مطلب نوشته است: مسمومیت عمدی دختران دانش‌آموز با گاز سمی در ایران ادامه یافته است، زیرا رژیم دین‌سالار تلاش می‌کند قیام سراسری را که عمدتاً توسط زنان رهبری می‌شود، سرکوب کند. دهها دانش‌آموز دختر در شهرها و شهرستانهای سراسر ایران در بیمارستانها بستری شده‌اند که علائم اضطراب، تنگی نفس و سردرد را نشان می‌دهند. دو دختر فوت کرده‌اند. آخوندها مدارس ابتدایی و متوسطه دخترانه را هدف قرار داده‌اند تا درسی برای شرکت در قیام که اکنون در هفتمین ماه خود است به آنها بیاموزند. بیش از ۷۵۰معترض که بیشتر آنها جوان بودند، به ضرب گلوله کشته و بیش از ۳۰۰۰۰نفر دستگیر شده‌اند. تاکنون ۴مرد جوان به‌دلیل شرکت در تظاهرات اعدام و صدها نفر دیگر به اعدام محکوم شده‌اند... .
اتحادیه اروپا و انگلستان هم‌چنین باید سیاست مماشات خود را در قبال آخوندها کنار بگذارند و تحریم‌ها را تقویت کنند، سفرا را فرا بخوانند و از ۸۵میلیون ایرانی که خواستار تغییر رژیم هستند حمایت کامل نشان دهند.
تنها حذف رژیم کنونی و جایگزینی آن با دولتی منتخب دموکراتیک که آزادی، صلح، عدالت و پایان دادن به تهدید هسته‌یی را ارائه می‌دهد، می‌تواند تهدید فزاینده امنیت منطقه‌یی و جهانی را که توسط آخوندهای تئوکراتیک و فاشیست ایجاد می‌شود، حل کند. واحدهای مقاومت در حال رشد جنبش اصلی اپوزیسیون، مجاهدین خلق که شجاعانه قیام سراسری را هدایت کرده‌اند، تنها امید واقعی را برای آینده ارائه می‌دهند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/70d5f585-f34c-4436-a814-2b42e146defc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات