728 x 90

استمرار مسموم‌سازی عمدی دانش آموزان در اردبیل، ارومیه، نقده، هفتکل، پردیس، دیواندره، اهواز و قم

مسموم کردن عمدی دانش آموزان
مسموم کردن عمدی دانش آموزان

امروز شنبه ۱۹فروردین ۱۴۰۲ تا ساعت انتشار این خبر عوامل خامنه‌ای حداقل به چهار مدرسه دخترانه در شهرهای اردبیل، نقده، هفتکل و شهرستان پردیس به مسموم کردن عمدی دانش آموزان اقدام کردند. به مدرسه‌ٔ دخترانه‌ٔ معراج در اردبیل و مدرسه‌ٔ دخترانه‌ٔ فدک در نقده، مدرسه‌ٔ دخترانه‌ٔ هاجر در هفتکل خوزستان و مدرسه‌ٔ دخترانه‌ٔ خیام در پردیس و مدرسه داخترانه پروین در دیواندره با گاز شیمیایی حمله شده است.

در اردبیل تا این لحظه مدارس ‏معراج، سما، آسیه، خلبان ذاکر، بهاران، شاهد و زینبیه مورد حمله شیمیایی قرار گرفتند.
موج جدید حملات شیمیایی به مدارس دخترانه و مسموم‌سازی دانش‌آموزان با آغاز به کار مدارس بعد از تعطیلات نوروز شدت گرفته است.
در دیواندره دو مدرسه دخترانه پروین اعتصامی و بنت‌الهدی برای بار دوم هدف حملات شیمیایی قرار گرفت. در این حملات شمار زیادی از دانش‌آموزان مسموم و به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

 

قم - مسموم کردن عمدی دانش آموزان با گاز شیمیایی مدرسه دخترانه محمدعلی نصیری - ۱۹فروردین

مسمومیت دانش‌آموزان دو مدرسه دخترانه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مسمومیت دانش‌آموزان اهواز و هفتکل خبر داد.

دکتر حبیب حی‌بر گفت در خصوص آخرین وضعیت مسمومیت دانش‌آموزان امروز در روز (۱۹ فروردین‌ماه) گزارشهایی از مسمومیت دانش‌آموزان در دو مدرسه دخترانه در شهرستانهای اهواز و هفتکل داشتیم.

وی افزود: تعدادی از دانش‌آموزان به‌صورت سرپایی مداوا شده و تعدادی نیز تحت‌نظر و در حال مداوا هستند.

ارومیه - مسموم کردن عمدی دانش آموزان با گاز شیمیایی دبستان دخترانه سعدی - ۱۹فروردین

اردبیل - حمله شیمیایی عوامل خامنه‌ای به مدرسه بهاران - ۱۹فروردین

دیواندره - مسموم کردن عمدی دانش آموزان دو مدرسه دخترانه پروین اعتصامی و بنت‌الهدی - ۱۹فروردین

دیواندره - مسموم کردن عمدی دانش‌آموزان مدرسه دخترانه پروین اعتصامی - ۱۹فروردین

 

اردبیل - تصویری از مسموم کردن عمدی دانش آموزان دختر مدرسه معراج - ۱۹فروردین

اردبیل - تصویری از مسموم کردن عمدی دانش‌آموزان دختر مدرسه معراج - ۱۹فروردین

پردیس - حمله شیمیایی به مدرسه دخترانه خیام - ۱۹فروردین

اردبیل - مسموم سازی عمدی دبیرستان دخترانه موسوم به خلبان ذاکر - ۱۹فروردین

مسموم سازی دانش آموزان مدرسه دخترانه خیام در پردیس با گاز شیمیایی - شنبه ۱۹فروردین

تکرار مسمومیت دانش‌آموزان در هفتکل

-تکرار مسمومیت دانش‌آموزان در هفتکل

مدرسه دخترانه پروین در شهرستان دیواندره کردستان مجددا هدف حمله شیمیایی نظام قرار گرفت و ۱۵ نفر از دانش‌آموزان به بیمارستان منتقل شدند.

-تداوم جنایت حمله شیمیایی به مدارس دخترانه این بار در دیواندره کردستان

امروز شنبه ۱۹ فروردین ماه، در مدرسه دخترانه هاجر هفتکل حادثه مسمومیت تکرار شد که طبق اخبار موثق تا کنون تعداد ۲۰ دانش آموز با علائم مسمومیت در بیمارستان محلی هفتکل پذیرش شدند که حال عمومی آنها مناسب است.

 

اردبیل - مسموم کردن عمدی دانش‌آموزان مدرسه دخترانه معراج در اردبیل توسط عوامل خامنه‌ای - ۱۹فروردین

یک رسانه حکومتی به نام خبرگردون به‌نقل از مدیرکل آموزش و پرورش رژیم در استان قزوین ۱۸فروردین نوشت: تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه دخترانه آلومتک قزوین روز چهارشنبه، بدحال و به بیمارستان منتقل شدند.
از سوی دیگر، حمید کاظمی عضو مجلس ارتجاع درباره مسمومیت دانش‌آموزان وقیحانه مدعی شد: بخشی از این مسائل مربوط به شیطنت‌های دانش آموزی است.

روزنامه حکومتی اطلاعات روز ۱۹فروردین نوشت:

در حالی که انتظار می‌رفت موضوع مسمومیت دانش‌آموزان مدارس با پایان سال۱۴۰۱ به سرانجام برسد و نتیجه تحقیقات توسط نهادهای مرتبط با موضوع به اطلاع عموم رسانده شود، ولی تا امروز نه موضوع مسمومیتها پایان یافته و نه اطلاع‌رسانی دقیقی از پیگیری و بررسی‌های نهادهای مطلع انجام گرفته است و نه عاملان این جنایات به مردم معرفی شدند. در پی پایان گرفتن تعطیلات نوروزی و باز شدن مدارس، نخستین روز تحصیلی سال۱۴۰۲ با خبری پیرامون مسمومیت پنج دانش‌آموز مدرسه «۲۲ بهمن» در محمدیار نقده شروع شد و در روزهای پس از آن نیز اخباری حاکی از مسمومیت ۲۰ دانش‌آموز مدرسه دخترانه «حضرت معصومه» (ع) در شهرک باغمیشه تبریز، هشت دانش‌آموز در دبیرستان دخترانه «سحر» در دولت‌آباد اصفهان، ۷ دانش‌آموز در دبیرستان دخترانه «سلامت» قم و تعدادی دیگر از دانش‌آموزان مدرسه دخترانه «استقلال» در کوهنجان سروستان در استان فارس در خبرگزاریهای داخلی منتشر شد. البته اخباری از مسمومیت در شهرهای دیگر نیز در برخی رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور منتشر شد که به‌دلیل عدم تأیید و عدم انتشار آنها از سوی رسانه‌های داخلی بدانها اشاره نکردم. ‏

بیش از چهار ماه از انتشار اولین خبرهای رسمی مسمومیت‌های دانش‌آموزان شهر قم در ۹آذر ۱۴۰۱ و بیش از یک ماه از اظهارات رهبری در ۱۵اسفند ۱۴۰۱ و تأکید ایشان به مسئولان برای دنبال کردن موضوع مسمومیتها با «جدیت» و «اشد مجازات» عوامل برای این «جنایت بزرگ و غیرقابل اغماض» می‌گذرد. به جز مصاحبه و اظهارنظرهای هر از چندگاه وزرا و معاونین و نمایندگان و مسئولان قضایی، در این مدت مسئولان چه اقدامات عملی انجام و مردم را تا چه میزان در جریان پیگیریها در موضوعی حساس که همه خانواده‌ها را به‌نحوی درگیر و متأثر کرده است، قرار داده‌اند؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8d59cef1-f9aa-4f04-a8d2-e727cc6c1f35"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات