728 x 90

استمرار تلاش خامنه‌ای برای پوشاندن نقش جنایتکارانه‌اش در ممنوعیت واردات واکسن کارآمد

دفن جانباختگان کرونایی در تهران
دفن جانباختگان کرونایی در تهران

همزمان با اوج‌گیری خشم مردم نسبت به نبود واکسن و سیاست خامنه‌ای در این مورد، تلاش خامنه‌ای برای پوشاندن موضع جنایتکارانه‌اش به بهای لگدمال کردن ستاد کرونا و وزیر بهداشتش هم‌چنان ادامه دارد.

یک رادیوی آخوندها به اسم «رادیو جوان» برای کمرنگ کردن نقش خامنه‌ای در نبود واکسن و کشتار مردم گفتگویی با حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارتجاع ترتیب داد.

مجری تلاش می‌کند با متمرکز کردن فلش خیانت و جنایت بر روی ستاد مقابله با کرونا و وزیر بهداشت رژیم، خامنه‌ای را در ببرد.

در یک مورد شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس ارتجاع ابلهانه اعتراف می‌کند پروژه خرید واکسن به‌خاطر واکسنهای داخلی به تأخیر انداخته شد! (لازم به یادآوری است مهم‌ترین واکسن داخلی متعلق به ستاد اجرایی فرمان خمینی ملعون زیر نظر شخص خامنه‌ای است)

بخش‌هایی از این گفتگو در زیر آمده است:

مجری:د آیا ما به هوای اینکه در داخل واکسن تولید کنیم، در خرید واکسن خارجی تاخیر داشتیم؟

شهریاری: بله

مجری: من در همین برنامه با کسانی که در تولید واکسن ایرانی بودند، صحبت کردم و رسماً وعده می‌دادند؛ خودشان می‌دانستند دروغ می‌گویند؟

ما مگر دو سال پیش نمی‌دانستیم که زیرساخت تولید واکسن نداریم و این بیماری شوخی نیست که حالا ما بنشینیم برای آن واکسن تولید کنیم؛ در حالی‌که ما اصلاً خط تولید نداریم. این‌ها را از دو سال پیش می‌دانستیم خودمان! پس چرا این‌قدر به مردم وعده و وعید دادیم؟ واکسن هم وارد نکردیم و ببنید روزانه چند نفر می‌میرند!

شهریاری: سهل انگاری شد. در این شکی نیست

مجری: سهل‌انگاری یعنی جان عزیز من! یعنی یک عالم جنازه که روزانه دفن می‌شوند. باید پاسخگو باشند»... در روز روشن به ما دروغ گفتند، می‌دانستند نمی‌توانند واکسن تولید کنند. هی واکسن، واکسن، واکسن!‌»

شهریاری: باید پاسخگو باشند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6b0eb2f8-69f1-4cf7-8ef1-0570fe27a9c3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات