728 x 90

استمرار تظاهرات دانش‌آموزان علیه برگزاری امتحانات حضوری و حمله نیروهای سرکوبگر

تجمعات اعتراضی دانش آموزان
تجمعات اعتراضی دانش آموزان

تجمع اعتراضی دانش‌آموزان قم


امروز (۱۹اردیبهشت) دانش‌آموزان قمی در اعتراض به برگزاری امتحانات حضوری تجمع اعتراضی برپا کردند.

 

 

تجمع اعتراضی دانش‌آموزان هشتگرد

روز گذشته ۱۸اردیبهشت ماه، جمعی از دانش‌آموزان هشتگرد در اعتراض به برگزاری حضوری، شرایط نامساعد و رقابت ناعادلانه در امتحانات تجمع اعتراضی برپا‌ کردند. مأمورین لباس شخصی رژیم تعدادی از این‌ دانش‌آموزان را به اتاق‌هایی در اداره آموزش و پرورش برده و ضمن بازجویی تهدید کرده‌اند که تجمعات دیگری برگزار نکنند.

 

-دانش آموزان هشتگرد

 

تجمع اعتراضی دانش آموزان مشهد

روز ۱۸‌اردیبهشت همچنین شماری از دانش‌آموزان مشهدی در اعتراض به امتحانات حضوری تجمع اعتراضی برپا کردند. این دانش‌آموزان که علیه برگزاری امتحانات حضوری شعار می‌دادند مورد تعرض وحشیانه نیروهای سرکوبگر رژیم قرار گرفته و حداقل ۴تن از آنها نیز توسط این نیروها دستگیر شدند.

 

 

 

حمله و سرکوب دانش‌آموزان

در جریان تجمعات اعتراضی دانش‌آموزان در شهرهای مختلف، نیروهای سرکوبگر رژیم در هراس از گسترش این اعتراضات اقدام به دستگیری و ضرب و شتم شماری از دانش‌آموزان کردند. روزنامهٔ حکومتی مستقل در این باره نوشت: بسیاری از دانش‌آموزان و خانواده‌ها نگرانیشان را ابتدا با اعتراض در فضای مجازی و در نهایت... با برگزاری تجمعات مسالمت‌آمیز در مقابل ادارات آموزش و پرورش، نشان دادند. هم‌زمان، انتشار تصاویر ضرب و شتم دانش‌آموزان توسط پلیس در محوطه‌ٔ ادارات آموزش و پرورش قزوین و یزد، موجی از واکنش‌های منفی را در میان مردم برانگیخت... آنچه که اهمیت دارد، خارج‌شدن مسأله از حالت یک مطالبه‌ٔ ساده از فرم مدنی به شکل امنیتی و پلیسی‌ست (روزنامهٔ مستقل – ۱۹اردیبهشت).

 

تصاویری از حمله نیروهای سرکوبگرد انتظامی با باتوم و گاز فلفل به دانش‌آموزان در شهر یزد

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/461cd95b-5cff-4dbf-8c8c-ea460afb8355"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات