728 x 90

قیام سراسری ، شماره ۱۱۷

استمرار اعتصاب و اعتراض و تظاهرات شبانه در ۵۳ امین شب قیام

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

قیام سراسری، شماره ۱۱۷

استمرار اعتصاب و اعتراض و تظاهرات شبانه در ۵۳ امین شب قیام

دوشنبه شب ۱۶آبان در پنجاه و سومین شب قیام سراسری، مناطق مختلف تهران و شهرهای کشور شاهد تظاهرات شبانه و بستن راهها با آتش و درگیری جوانان با مأموران سرکوبگر بود. در تهران شعار مرگ بر دیکتاتور از پنجره خانه‌ها در قیطریه جنوبی و پیامبر مرکزی – باغ فیض طنین‌انداز بود. در فلکه دوم صادقیه رژیم برای مقابله با مردم، یگان ویژه اسب سوار به صحنه آورد. در گوهردشت کرج مردم از پنجره خانه‌ها علیه خامنه‌ای شعار می‌دادند.

در زنجان جوانان شورشگر یک پایگاه بسیج سرکوبگر را آتش زدند. در سنندج تظاهرات شبانه در نقاط مختلف شهر برپا شد و جوانان با روشن کردن آتش مسیرها را بستند. نیروهای دشمن به سمت منازل مردم رگبار هوایی شلیک کردند. در سقز تظاهرات شبانه از میدان معلم شروع شد و مردم در نقاط مختلف شهر با روشن کردن آتش و شعار مرگ بر دیکتاتور خیابان‌ها را بستند. نیروهای سرکوبگر به سمت مردم شلیک کردند.

در مریوان، مهاباد و بوکان مردم تظاهرات شبانه به راه انداختند و در خیابان‌ها آتش روشن کردند. در محله دارسیران مریوان درگیری شدیدی بین مردم و مأموران دشمن به‌وقوع پیوست. جوانان پایگاه بسیج در کانی دینار را در هم کوبیدند. در بابا حیدر چهار محال و بختیاری مردم با شعار «توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه» تظاهرات کردند و جاده را بستند. در فیل آباد چهار محال و بختیاری بنر بزرگ تبلیغات رژیم به آتش کشیده شد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۷ آبان ۱۴۰۱ (۸ نوامبر ۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fcba6059-8518-4c6e-8cf6-898863d50b54"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات