728 x 90

استقبال سه کشور اروپایی و آمریکا از قطعنامه شورای حکام آژانس علیه رژیم

اجلاس شورای حکام آژانس
اجلاس شورای حکام آژانس

سه کشور اروپایی و ایالات متحده از قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی استقبال می‌کنند.

به‌دنبال تصویب قطعنامه شورای حکام آژانس انرژی اتمی علیه رژیم آخوندی در روز چهارشنبه ۱۸خرداد سایت وزارت‌خارجه انگلستان در بیانیه‌یی نوشت: انگلستان، فرانسه، آلمان و ایالات متحده از قطعنامه آژانس در پاسخ به همکاری ناکافی رژیم ایران در تحقیقات پادمانی آنها استقبال کرده‌اند.

سه کشور اروپایی و آمریکا گفتند: ما دولتهای فرانسه، آلمان، بریتانیا و ایالات متحده از تصویب قطعنامه‌یی توسط شورای حکام آژانس در پاسخ به همکاری ناکافی ایران با آژانس در مورد مسائل پادمانی جدی و باقی مانده مربوط به تعهدات ایران ذیل NPT استقبال می‌کنیم. موافقتنامه پادمان مورد نیاز اکثریت قریب به‌اتفاق آرا در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز پیامی بدون ابهام به ایران می‌فرستد که باید به تعهدات پادمانی خود عمل کند و از نظر فنی شفاف‌سازیهای معتبر در مورد موضوعات پادمان باقی مانده ارائه کند.

قطعنامه امروز حمایت هیأت مدیره از تلاش‌های مستقل، حرفه‌یی و بی‌طرفانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای حمایت از سیستم پادمان بین‌المللی را که برای همه امنیت ما ضروری است، تأیید می‌کند.

ما از رژیم ایران می‌خواهیم به فراخوان جامعه بین‌المللی برای انجام تعهدات قانونی خود توجه کند و با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شفاف‌سازی کامل و حل و فصل مسائل بدون تأخیر بیشتر همکاری کند. اگر ایران این کار را انجام دهد ما نیازی به بررسی و اقدام بیشتر هیأت مدیره در مورد این موضوعات نخواهیم دید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/637946cd-aeff-4b8c-ad9c-dc63a6d6174a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات