728 x 90

استفن هارپر: زمان آن است که با مردم ایران برای داشتن یک کشور آزاد، سکولار و دموکراتیک در همبستگی بایستیم

گردهمایی بزرگ ایران آزاد ۱۴۰۲
گردهمایی بزرگ ایران آزاد ۱۴۰۲

سایت ترونورث در گزارشی به تاریخ چهارشنبه ۱۴تیر به‌نقل از استفن هارپر؛ نخست‌وزیر سابق کانادا نوشت که زمان آن است که رهبری جمهوری اسلامی را در قبال جنایات خود پاسخگو کنیم.
به گزارش ترونورث؛ استفن هارپر در سخنانی که در اجلاس سالانه ایران آزاد شورای ملی مقاومت ایران ایراد کرد گفت زمان پایان دادن به دهه‌ها سکوت و بی‌عملی جامعه بین‌الملل است که به تقویت فرهنگ خشونت و معافیت از مجازات در میان ملاها و سرسپردگان آنها کمک کرده است». زمان آن فرا رسیده است که رهبری جمهوری اسلامی را در قبال جنایات خود پاسخگو کنیم. زمان آن فرا رسیده است که با مردم ایران برای داشتن یک کشور آزاد، سکولار و دموکراتیک در همبستگی بایستیم.
نخست وزیر پیشین کانادا در ادامه سخنانش؛ خواست خود برای تغییر رژیم ایران را تکرار کرد و شورای ملی مقاومت به رهبری مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب آن را به‌عنوان یک جایگزین دموکراتیک دانست.
وی در قسمتی دیگر از سخنان خود که سایت ترونورث منعکس کرد با اشاره به اشتباهات دولتهای غربی در دهه هفتاد درباره ایران گفت که دولتهای غربی قربانی همان توصیه‌های بدی می‌شوند که کمی قبل از سرنگونی شاه در مورد ایران انجام دادند.
استفن هارپر در همین روز با انتشار پیامی توئیتری در رابطه با شرکت در کهکشان مقاومت ایران نوشت:
من مفتخر بودم که با رهبران و قانونگذاران سراسر جهان در اجلاس اخیر ایران آزاد شورای ملی مقاومت ایران در پاریس شرکت کردم. من از همه کسانی که به تلاش برای آینده‌ای صلح‌آمیز و غیرهسته‌یی برای ایران و آزادی و دموکراسی برای مردم رنج کشیده آن ادامه می‌دهند ستایش کنم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ef4742c0-9a8d-40c1-b707-e4346f9f7cc1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات