728 x 90

استفاده از سیستم‌های هدایت خودکار و هوش مصنوعی در رزمایش دریایی بین‌المللی آمریکا و متحدان در خاورمیانه

ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا
ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا

سخنگوی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا روز چهارشنبه ۱۳دی طی سخنانی گفت: مهم‌ترین محورهای رزمایش در حال برگزاری نیروی دریایی آمریکا و متحدان این کشور در خاورمیانه را استفاده از فناوریهای هدایت خودکار و کنترل از راه دور و هم‌چنین هوش مصنوعی در هماهنگی و اجرای عملیاتی عنوان کرد.


تیم هاوکینز، سخنگوی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در کنفرانس تلفنی گفت: چند مرکز کنترل از راه دور در منطقه و در چند جای دیگر پراکنده هستند و می‌خواهیم اطمینان پیدا کنیم امکان فعالیت و همرسانی میان تمامی متحدان وجود دارد.
تیم هاوکینز در ادامه افزود: توانایی استفاده از هوش مصنوعی و تجهیزات خودکار و یا کنترل از راه دور، با همکاری متحدان به این رزمایش اضافه شد. کشورهای شرکت‌کننده با سیستم‌های خودکار خودشان حضور دارند و رزمایش اجازه می‌دهد توانایی اجرا و هماهنگی بررسی شود.

در این رزمایش کشورهای بحرین، برزیل، کانادا، یونان، هند، اسرائیل، اردن، ژاپن، مراکش، پاکستان، فیلیپین، عربستان سعودی، ترکیه، امارات متحده عربی، بریتانیا و اسراییل در میان کشورهایی هستند که در کنار آمریکا در این رزمایش دریایی حضور دارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/db2e41d1-f19c-4e0d-8b0f-26856b783e07"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات