728 x 90

استعفای دسته‌جمعی ۱۸نماینده مجلس رژیم در اصفهان

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

۱۸نماینده مجلس رژیم از استان اصفهان امروز به‌طور دستجمعی استعفا دادند.

اعضای مجلس ارتجاع دلیل استعفای خود را ناتوانی دولت روحانی از «تامین آب شرب» برای چندین میلیون اهالی این استان و عدم احیای زاینده رود ذکر کرده‌اند.

 

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مجلس رژیم در رابطه با استعفای جمعی نمایندگان اصفهان گفت: "پیرو جلسه اسفند سال گذشته نمایندگان اصفهان با وزیر نیرو و رئیس مجلس که قول دادند که با تأمین اعتبار و انتقال آب مشکل آب اصفهان حل شود، با توجه به این‌که هیچ اقدامی انجام نشده و مشکل پابرجاست؛ نمایندگان اصفهان استعفای خود را به رئیس مجلس تقدیم کردند".

 

لازم به یادآوری است که طی ماه‌های اخیر بحران آب در اصفهان که تأثیر خود را در وضعیت کشاورزان این استان نیز به جا گذاشته موجب حرکتهای اعتراضی کشاورزان اصفهان شده است..

 

شورای ملی مقاومت ایران هفته گذشته در تاریخ ۷ آذر۹۷ در رابطه با تحصن کشاورزان اصفهان طی اطلاعیه‌یی نوشت:

تظاهرات و تحصن کشاورزان تهیدست شهرها و روستاهای شرق و غرب اصفهان در اعتراض به محرومیت از حقآبه و نابودی کشاورزی خود که نتیجه مستقیم سیاست‌های چپاولگرانه رژیم آخوندی است برای سومین ماه ادامه دارد.

کشاورزان روستای قارنه از توابع شهر زیار در روز ۴‌آذر با تخریب برخی از لوله‌ها تلاش کردند که از انتقال آب منطقه خودشان به مناطق دیگر جلوگیری کنند. به‌دنبال آن، مزدوران گارد ویژه به کشاورزان حمله کردند و با شلیک گاز اشک‌آور شماری از آنها را زخمی کردند. کشاورزان شعار می‌دادند: آب زاینده رود حق مسلم ما است؛ می‌میریم، می‌میریم، ذلت نمی‌پذیریم؛ کشاورز بیدار است، از وعده بیزار است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/23bbd207-5231-4347-b381-41fb7247c4b2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات