728 x 90

استرون استیونسون: آزادی اسدالله اسدی منجر به حملات تروریستی بیشتری در اروپا خواهد شد

استرون استیونسون
استرون استیونسون

استرون استیونسون هماهنگ‌کننده کارزار تغییر برای ایران در مقاله‌یی که روز چهارشنبه ۱۵شهریور توسط سایت اسکاتسمن منتشر شد، آزادی اسدالله اسدی را عامل حملات تروریستی بیشتری در اروپا دانست.
استیونسون در مقاله خود نوشت «آزادی اسدالله اسدی دیپلمات تروریست ایران و طراح بمب توسط بلژیک، پس از گروگان گرفتن یک کارمند خیریه توسط رژیم تهران، منجر به حملات تروریستی بیشتری در اروپا خواهد شد
تلاش رژیم ایران برای ادعای مصونیت دیپلماتی که یک بمب قوی را به اروپا آورد تا از آن برای بمب‌گذاری در تجمع مخالفان ایران در فرانسه استفاده شود، مضحک است».
وی در ادامه مقاله خود با اشاره به نقش آخوند رئیسی در قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷ و دیدار این جلاد با اسدی نوشت: «رئیسی که به‌خاطر نقش خود به‌عنوان یک جلاد در قتل‌عام بیش از ۳۰۰۰۰زندانی سیاسی در سال ۱۹۸۸ بدنام بود، از اسدی به‌دلیل «پشتکار و استواری» او در طول چهار سال حبس در بلژیک، قبل از آزادی در یک معامله شرم‌آور «مبادله زندانیان» با این رژیم تمجید کرد».
وی در پایان مقاله خود؛ دست‌اندرکاران معامله و مماشات با رژیم ایران را مخاطب قرار داد و اضافه کرد: «این یک خیانت شرم‌آور نسبت به قوانین اتحادیه اروپا توسط بلژیک است و دفعه بعد که تروریستی از رژیم ایران قربانیان بیگناه را در خاک اروپا می‌کشد یا معلول می‌کند، د کرو، بورل، میشل و گروه دلسرد کننده همکاران مماشات کننده آنها حتماً باید پاسخگو باشند. خون مردم بیگناه روی دستشان خواهد بود».
در همین حال باب بلکمن؛ نماینده پارلمان انگلستان با انتشار پیامی توئیتری در روز چهارشنبه ۱۵ شهریور با اشاره به شرکت خود در کنفرانس شورای ملی مقاومت نوشت: «خوشحالم که امروز در کنفرانس شورای ملی مقاومت ایران شرکت می‌کنم. ما در مورد این‌که چگونه سپاه پاسداران از تحریم‌های بین‌المللی اعمال شده بر آنها طفره می‌رود و به تأمین مالی سرکوب داخلی ادامه می‌دهد، بحث کردیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3f87b8da-b661-4104-827f-22ad258722d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات