728 x 90

استراون استیونسون: فروپاشی ارکان رژیم ایران

تاون هال - فروپاشی ارکان رژیم ایران
تاون هال - فروپاشی ارکان رژیم ایران

وب‌سایت تاون هال روز ۲۹خرداد در مطلبی از استراون استیونسون با عنوان «فروپاشی ارکان رژیم ایران» نوشت: پس از انقلاب ۱۳۵۷، رژیم ایران که توسط آخوند متعصب سالخورده آیت‌الله روح‌الله خمینی دزدیده شد، روی سه رکن بنا نهاده شد.

رکن اول، رژیم ولایت فقیه یا قیمومیت فقیه [بر رهبری جامعه] بود. [اصل ولایت فقیه] در قانون اساسی نوشته شد و پایه‌های اولین دولت اسلامی بنیادگرا را بنیان گذاشت.

رکن دوم، انتقال کامل تمام قدرت و اختیارات به ولی‌فقیه و از او به حکومت دینی آیت‌الله‌ها و آخوندها بود. آخوندها به طرز منحرفانه‌ای ادعا می‌کنند که اختیارات‌شان مستقیماً از سوی خداوند می‌آید.

سومین و آخرین رکن که خمینی با دقت طراحی کرد، ایجاد سپاه پاسداران (IRGC) بود.

سپاه پاسداران نسخه [آخوندی] او از گشتاپو برای گسترش سیاست افراطی خشونت و ترور در داخل و خارج از مرزهای ایران بود.

۸۰میلیون ایرانی سرکوب شده و فقیر آن‌قدر از حکومت دینی منفورند که فقط دو رکن ولایت فقیه و سپاه باقی مانده‌اند. همه [به‌خوبی] می‌دانند که کرسی با چارپایه با دو پایه نمی‌تواند دوام بیاورد و سرپا بایستد.

سپاه پاسداران نزدیک به ۷۰درصد از اقتصاد ایران از جمله نهادهای پولی و مالی کشور را کنترل می‌کند. این ارگان هیچ‌گونه مالیاتی نمی‌پردازد و منابع را به جیب نخبگان حاکم می‌ریزد. سپاه پاسداران هم‌چنین کارزار مخفی رژیم برای ساخت سلاح هسته‌یی را فرماندهی و هدایت می‌کند...

انزجار و نفرت گسترده‌ای از سپاه در بین همه مردم ایران وجود دارد.

 

واحدهای مقاومت مجاهدین خلق در شهرهای سراسر ایران تشکیل شده‌اند. رزمندگان جوان مقاومت ترسشان ریخته است و به ساختمان دادگاه‌ها، ساختمانهای دولتی و پایگاه‌های سپاه و شبه‌نظامیان بسیج حمله می‌کنند. بنرها، پوسترها و تصاویر ولی‌فقیه رژیم به‌طور مرتب به آتش کشیده می‌شوند.

یگانهای شجاع مقاومت می‌توانند از شکست لشکرهای مشابه سپاه پاسداران در تاریخ آسوده خاطر شوند...

انزجار رو به رشد مردم ایران از سپاه پاسداران، نشانه روشنی است که رکن دوم رژیم فروپاشی خود را شروع کرده است.

نفرت از آخوندها، همراه با فروپاشی سپاه، ناقوس مرگ را برای نظام منحرف ولایت فقیه، سنگ‌بنای بنیادگرایی اسلامی به صدا در خواهد آورد.

تنها شانس بقای دیکتاتوری آخوند سالار در حال تلوتلو خوردن این است که مماشاتگران غربی با پذیرش خواسته‌های آخوندها برای لغو تحریم‌ها و حذف سپاه از لیست سیاه تروریستهای بین‌المللی، به توافق هسته‌یی ناقص بپیوندند.

مطمئنا غرب باید درک کند که تنها سرنگونی نهایی آخوندهای ظالم منجر به بازگشت صلح، عدالت و آزادی به مردم ایران خواهد بود. ما باید از مردم ایران به‌طور کامل حمایت کنیم و بدانند که فروپاشی سپاه پاسداران کاتالیزور تعیین‌کننده برای فروپاشی رژیم ولایت فقیه خواهد بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ee3fc623-3f48-43a6-b857-a01eea641091"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات