728 x 90

استراون استیونسون: انقلابی که شاه منفور را سرنگون کرد، توسط آخوندها ربوده شد

آکسیون ایرانیان آزاده در مونیخ با شعار «نه شاه نه شیخ، پیش به‌سوی جمهوری دموکراتیک» - عکس از آرشیو
آکسیون ایرانیان آزاده در مونیخ با شعار «نه شاه نه شیخ، پیش به‌سوی جمهوری دموکراتیک» - عکس از آرشیو

مقاله استراون استیونسون در تاون هال:

انقلابی که شاه منفور را سرنگون کرد ولی توسط آخوندها ربوده شد

جنبش اصلی اپوزیسیون دموکراتیک، مجاهدین خلق، صدای کلیدی مشتاقان آزادی، عدالت و دموکراسی بوده است

 

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت می‌گوید

سازمان مجاهدین خلق همواره اعلام کرده که اسلام دین رحمت و رهایی است نه آنچه که ملاهای فاشیست حاکم بر ایران ادعا می‌کنند

نشریه تاون هال ۲۹فروردین ۱۴۰۲ در مقاله‌یی به قلم استراون استیونسون، هماهنگ‌کننده تغییر در ایران نوشت: استراتژی شلیک به قصد کشتن که منجر به کشته شدن بیش از ۷۵۰معترض و دستگیری بیش از ۳۰۰۰۰نفر در جریان قیام سراسری که اکنون هفت ماه از آن می‌گذرد، شده است، اعتراض بی‌سابقه‌یی را از سوی جهان متمدن برانگیخته است. اما آخوندهای مستبد حاکم بر ایران که در برابر این همه اعتراضات گوششان کر است، به راه سرکوبگرانه خود ادامه می‌دهند...

از زمان انقلاب ۱۹۷۹ که شاه منفور را سرنگون کرد ولی توسط آخوندها ربوده شد، جنبش اصلی اپوزیسیون دموکراتیک، مجاهدین خلق، صدای کلیدی خواهان آزادی، عدالت و دموکراسی بوده است.

آنها بهای زیادی برای مخالفت خود پرداخته‌اند. بیش از ۳۰۰۰۰زندانی سیاسی عمدتاً مجاهدین خلق در سال۱۹۸۸ در قتل‌عام به دستور روح‌الله خمینی، رهبر وقت رژیم، اعدام شدند. یگانهای مقاومت شجاع مجاهدین خلق، قیام در سراسر ایران هدایت کرده‌اند.

خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور کاریزماتیک منتخب شورای ملی مقاومت ایران، که مجاهدین از اعضای آن است، در سخنرانی نوروزی خود گفت سازمان مجاهدین خلق همواره به صراحت اعلام کرده است که اسلام دین رحمت و رهایی است، نه آنچه که ملاهای فاشیست حاکم بر ایران ادعا می‌کنند.

وی تأکید کرد اسلام زن‌ستیز نیست، بلکه بر پایه آزادی، برابری و انتخاب آزاد برای همه، صرف‌نظر از جنسیت و مذهبشان بنا شده است. خانم رجوی خاطرنشان کرد که سازمان مجاهدین خلق به‌شدت با اجبار مذهبی مخالف است

وی افزود: «مجاهدین خلق در مقابله با دیکتاتوری رژیم آخوندی، جنایتکارانی که مردم ایران را زندانی و سرکوب کرده و در عین‌حال تروریسم و ​​مرگ و بنیادگرایی را در سراسر منطقه گسترش می‌دهند، افشا کرده است».

در حالی که قیام در ایران ادامه دارد و شعارهای مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه‌ای در خیابان‌ها به گوش می‌رسد، زمان آن فرا رسیده است که آمریکا، اتحادیه اروپا و انگلستان گام های ملموسی برای نشان دادن حمایت از مردم ایران و خواسته‌های مصمم و شجاعانه آنها برای تغییر رژیم بردارند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aa323990-a2de-46a3-91ff-f2c80425ded3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات