728 x 90

استخراج بیت‌کوین عامل خاموشیها در تهران

بیت کوین
بیت کوین

رژیم آخوندی معابر و مناطق مختلف تهران را در خاموشی مطلق و ظلمانی فرو می‌برد تا بتواند بیت کوین استخراج کند. خاموشی‌هایی که حوادثی تلخ و غیرقابل جبران برای مردم به‌وجود می‌آورد.

به گزارش رسانه‌های رژیم اداره بیمه از پلیس و اداره برق رژیم شکایت کرده که از زمان قطعی برق اتوبان جنوب به شمال تهران، ۴۷درصد فوتی عابر پیاده و موتورسیکلت در این اتوبان گزارش‌شده است

وزیر نیروی رژیم، اردکانیان هفته پیش گفت: «چینی‌ها در زمینه استخراج رمزارزها در کشورمان فعالیت دارند و خاموشی‌های اخیر ناشی از آن است» (روزنامه حکومتی همدلی ۱۳بهمن).

رمزارز چیست؟

رمزارز‌ها از پروتکل‌های رمزگرافیکی و یا کد‌های فوق‌العاده پیچیده برای رمز‌گذاری دیتاهای حساس و انتقال آنها استفاده می‌کنند تا معاملات امنی را فراهم کنند. توسعه‌دهندگان رمزارزها این پروتکل‌ها را بر پایه اصول پیچیده ریاضیات و مهندسی کامپیوتر بنا کرده‌اند که آنها را غیرقابل نفوذ می‌کند. این پروتکل‌ها هم‌چنین هویت افراد استفاده کننده از رمزارز‌ها را مخفی نگه می‌دارد و ردیابی و پیدا کردن آنها را برای هر کسی و هر دولتی دشوار می‌کند. رمزارزها هم‌چنین برای کنترل شدن غیرمتمرکز خود شناخته می‌شوند. این به آن معناست که تمام فعالیت‌ها و ارزش‌های این بازار توسط همان کد‌های پیچیده کنترل و ارزیابی می‌شوند و بانکها و یا مقامات دولتها کنترلی روی آنها ندارند. ارزهای دیجیتال امکان معامله شدن توسط ارزهای واقعی را نیز دارا می‌باشند و شما می‌توانید در بعضی از مارکتهای خاص و صرافیهای شناخته شده، مانند بایننس (Binance)، ارز‌های دیجیتال خود را با دلار، پوند، یورو و غیره جایگزین کنید. خطر اصلی در همین مرحله اتفاق می‌افتد جایی که هکر‌ها و بدافزار‌ها امکان بلوکه کردن پول شما را در حین این انتقال دارا هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/793b708f-8a70-4d85-adf4-d73d07e8b7ce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات