728 x 90

اسامه علی عضو مجلس ملی فلسطین: رژیم ایران برای فلسطین مصیبت آورده است

اسامه علی عضو مجلس ملی فلسطین
اسامه علی عضو مجلس ملی فلسطین

اسامه علی عضو مجلس ملی فلسطین

رژیم ایران برای فلسطین مصیبت آورده است

دخالت‌های رژیم ایران به آرمان فلسطین خدمتی نمی‌کند

زیرا دخالت کرد و از طریق حماس یک کودتا انجام داد

 

اسرائیل و رژیم ایران به ما مصیبت وارد کردند

ما هم مجاهدین خلق را داریم

که از آنها حمایت می‌کنیم و با آنها کار می‌کنیم

 

تلویزیون اسکای نیوز -۱۴خرداد ۱۴۰۳

مجری: بیانیه ریاست حکومت فلسطین به ولی‌فقیه رژیم ایران پاسخ داد و تأکید نمود که هدف اظهارات خامنه‌ای قربانی کردن خون مردم فلسطین است و منجر به برپایی کشور فلسطین نخواهد شد. ریاست حکومت فلسطین تأکید کرد که مردم فلسطین نیازی به جنگهایی ندارد که در خدمت خواسته‌هایش برای آزادی و استقلال نیست. علی خامنه‌ای ولی‌فقیه رژیم ایران در سخنرانی که امروز ایراد نمود گفت که عملیات طوفان اقصی موفق شد روند صلح و عادیسازی در منطقه را متوقف کند. وی افزود که کسی نباید به توافق آتش‌بس در غزه امید ببندند. از عمان سفیر اسامه علی عضو مجلس ملی فلسطین ما را همراهی می‌کند. جناب سفیر به شما در برنامه اتاق اخبار اسکای نیوز عربی خیرمقدم می‌گوییم.

سؤال: پاسخ و موضع حکومت فلسطین به ولی‌فقیه رژیم ایران که گفت جنگ غزه در زمان خودش انجام شد و به همین سیاق گفت که این جنگ مسیر عادیسازی روابط با اسراییل را متوقف نمود چیست؟ و اظهارات خامنه‌ای را چگونه می‌بینید؟‌

اسامه علی: شب بخیر. یک پاسخ و یک نگاه بیشتر نیست. رژیم ایران نباید در امور ما و مسائل داخلی فلسطین دخالت کند. بگذارید من با زبان عامیانه صحبت کنم. برای چه اذیت می‌کنند؟ آنها به ما چه می‌دهند؟ ما نه توصیه‌ها و نه راهنمایی‌ها و کمک آنها را نمی‌خواهیم. ما را رها کنید. رژیم ایران برای فلسطین مصیبت آورده است. دو طرف به ما مصیبت وارد کرده‌اند. اسراییل و رژیم ایران. حال وقتی رژیم ایران از مواضع ما فاصله می‌گیرد ما هم مجاهدین خلق را داریم که از آنها حمایت می‌کنیم و با آنها کار می‌کنیم.

سؤال: در پاسخ به صحبت‌های شما، ایران می‌گوید از آرمان و موضوع فلسطین حمایت می‌کند و به مقاومت فلسطین کمک می‌کند.

اسامه علی: یعنی برخلاف تمایل و خواست ما به ما کمک می‌کند؟ هواری بومدین رئیس‌جمهور اسبق الجزایر یکبار شخصاً به من گفت ما با شما هستیم. زیرا همواره مظلوم هستید. این حمایت واقعی است، آخر صلاح مملکت خویش خسروان دانند. آنها چطور ادعا می‌کنند که حمایت می‌کنند؟

در اساس عملیات طوفان نکبت را با فرمان رژیم ایران انجام دادند. تمام این داستان طوفان سیاه که نکبت فلسطین است کار رژیم ایران می‌باشد.

آنچه جهان را به حرکت در می‌آورد خون کودکان و کشتار کودکان و مادرهایشان و افراد غیرنظامی و ویرانی است که در تاریخ بی‌سابقه است. الآن تمام زیربنای غزه ویران شده و همه چیز را از بین برده‌اند. این است که آرمان فلسطین را به حرکت در می‌آورد. نه طوفان سیاه و نه رژیم ایران.

دخالت‌های رژیم ایران به آرمان فلسطین خدمتی نمی‌کند. زیرا دخالت کرد و از طریق حماس یک کودتا انجام داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aab53b3c-66be-4c7d-b642-7952fd44ade7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات