728 x 90

ارائه مجدد قطعنامه دوحزبی در حمایت از مردم شجاع ایران به کنگره جدید آمریکا

کلودیا تنی
کلودیا تنی

کلودیا تنی، نماینده کنگره آمریکا از نیویورک در اولین روز از کنگره ۱۱۸، قطعنامه‌ای دو حزبی را که در آن با تحسین از بی‌باکی، شجاعت و عزم زنان و مردان ایران که در بیش از ۱۳۰شهر در سراسر کشور علیه رژیم ایران به‌دلیل نقض حقوق‌بشر تظاهرات می‌کنند را مجدداً ارائه کرد.

مایکل مک کال، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان، و نماینده جاش گاتهایمر، در کنار کلودیا تنی این قطعنامه را در کنگره جدید هدایت می‌کنند.

کلودیا تنی گفت: «در حالی که رژیم ایران به سرکوب خشونت‌آمیز اعتراضات و کشتار مردم ایران ادامه می‌دهد، کنگره باید موضعی روشن و صریح در برابر این وحشیگری اتخاذ کند. ایالات متحده باید از ایرانیان شجاعی که خواهان حقوق بنیادین بشر و عدالت هستند مورد حمایت قرار دهد و در کنار آنها بایستد.

نماینده مایک مک کال نیز گفت: «ما باید تمام تلاش خود را برای حمایت از حق مردم ایران برای تعیین سرنوشت، از جمله با پاسخگو کردن کسانی که مسئول سرکوب خشونت‌آمیز معترضان هستند، انجام دهیم». ما مطلقاً نمی‌توانیم هیچ توافقی را منعقد کنیم که فشار بر این رژیم جنایتکار را کاهش دهد».

نماینده گاتهایمر نیز گفت: «رژیم ایران اصلی‌ترین و بزرگترین حامی تروریسم در جهان است. ما باید در کنار مردم شجاع ایران که علیه رژیم سرکوبگر ایران مبارزه می‌کنند، بایستیم. این قطعنامه دو حزبی روشن می‌کند که ما از آن افراد شجاع متعهد به آزادی و حقوق‌بشر چه در ایران و چه در سراسر جهان حمایت می‌کنیم»

حداقل ۳۴ نماینده دیگر کنگره آمریکا نیز از این قطعنامه حمایت کرده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9485070c-ed3f-45cd-b4e3-822b96552cf9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات