728 x 90

اذعان رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم - افشاگری مجاهدین در سال ۸۲ آغاز پرونده هسته‌یی ایران بود

افشاگری مقاومت ایران علیه فعالیتهای  اتمی
افشاگری مقاومت ایران علیه فعالیتهای اتمی

رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم

پرونده هسته‌یی از وقتی شروع شد که مجاهدین در سال۸۲ اعلام کردند

ایران در نطنز مشغول فعالیت‌های غنی‌سازی است

 

 

رئیس کمیته (ضد) حقوق بشر مجلس ارتجاع

اروپاییها از سازمانها تروریستی حمایت کرده و به سازمانی

که ۱۷هزار نفر (از رژیم) را کشته پناه داده‌اند

صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم در مصاحبه‌یی با سایت حکومتی انتخاب ۱ دی۹۹ با غیظ و سوزش از افشای برنامه مخفی اتمی رژیم آخوندی برای بمب‌سازی گفت: «پرونده ساختگی هسته‌ای. از کجا شروع شد؟ آمدند گفتند ایران در نطنز مشغول فعالیت‌های سری غنی‌سازی است. مجاهدین اعلام کردند. این خبر مال ۸۲ است. رسانه‌های غربی افکار عمومی را شکل می‌دهند دیگر در این ابهامی که ایجاد شده بود دمیدند تا به باور بدل شد. از آنجا شروع شد. .

صالحی در ادامه این مصاحبه درباره نقش بی‌جایگزین پاسدار سرتیپ فخری‌زاده مهره شمار یک بمب ساز اتمی رژیم گفت: «فخری‌زاده مدیر بسیار موفقی بود. می‌شود گفت علمدار حرکت علمی و نوآوری در کشور بود. یکی از میراثهای خوبی که به جا گذاشت سازماندهی سازمان پژوهش و نوآوری در وزارت دفاع بود... . واقعاً جایشان خالی است» ( سایت حکومتی انتخاب یکم دیماه).

 

 

خبرگزاری مجلس ارتجاع ۱دی ۹۹گزارش داد: زهره الهیان رئیس کمیته حقوق‌بشر مجلس در واکنش به محکومیت اعدام روح‌الله زم گفت: کشورهای اروپایی که در ارتباط با ترور فخری‌زاده سکوت کردن. این کشورها در شرایطی مجازات یک مجرم امنیتی که جرمش جاسوسی بوده را محکوم می‌کنند، که از سازمانها تروریستی هم حمایت کردند، سازمانی که ۱۷هزار نفر را کشته، اروپایی‌ها به این سازمان تروریستی پناه دادند و از عملکرد آنها دفاع می‌کنند (سایت حکومتی خانه ملت یکم دیماه).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e4ed6d8d-a132-4259-a817-3c2ff6f6c6ac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات