728 x 90

اذعان دادستان کل رژیم به «احتمال اقدامات مجرمانه عمدی» در فاجعه مسمومیت دختران دانش‌آموز در قم + توئیت خانم مریم رجوی

مسمومیت دانش آموزان قم
مسمومیت دانش آموزان قم

توئیت خانم مریم رجوی 

در پی انتشار گزارشهای مرتبط با موارد متعدد مسمومیت دانش‌آموزان در قم و بارها تکذیب از سوی کارگزاران رژیم آخوندی، در تازه‌ترین واکنش، آخوند محمدجعفر منتظری دادستان کل رژیم، مسمومیت دانش‌آموزان را «نشان از احتمال اقدامات مجرمانه عمدی» عنوان کرد. بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم، ۱۱تن دیگر از دانش‌آموزان یکی از مدارس قم، روز یک‌شنبه، در ادامه مسمومیت‌های سریالی اخیر، با علائم مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.

بنا به خبرگزاری حکومتی ایسنا دوشنبه  اول اسفند، آخوند محمد جعفر منتظری دادستان کل رژیم، در نامه‌یی به دادستان قم اعلام کرد که مسمومیت دانش‌آموزان در این شهر «نشان از احتمال اقدامات مجرمانه عمدی دارد» و خواستار آن شد که اگر «کسانی در این امر قصور و یا تقصیر داشته و یا توطئه‌یی در کار بوده، برخورد قاطع و قانونی» انجام شود.

در حالی که محمد سعیدی، نماینده خامنه‌ای در استان قم، در واکنش به گزارشهای مسمومیت‌های دانش‌آموزان در قم، این گزارشها را «شایعه‌سازی از این حوادث» از سوی «رسانه‌های معاند» عنوان کرده است، دادستان کل رژیم، در نامه‌یی  دادستان استان قم را مأمور به پیگیری ویژه و برخورد قاطع با مقصرین احتمالی کرد.

دادستان کل رژیم، در این نامه، ضمن اشاره به «اخبار واصله از یک جریان نگران‌کننده از نوعی مسمومیت در بعضی از مراکز آموزشی قم»، تصریح کرد: این اخبار «نشان از احتمال اقدامات مجرمانه عمدی دارد که قابل توجه و پیگیری می‌باشد».

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5c317fd7-fc12-4dbc-b797-60fe721cb7f7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات