728 x 90

اذعان به ورشکستگی اقتصادی نظام ولایت و حملات اعضای مجلس آخوندی به رئیسی

افزایش قیمت دلار
افزایش قیمت دلار

با سقوط بی‌سابقه ارزش ریال هر دلار از مرز ۵۰هزار تومان گذشت و به ۵۰هزار و ۱۸۰تومان رسید

 

اذعان به ورشکستگی اقتصادی نظام ولایت

حملات اعضای مجلس آخوندی به رئیسی:

وضعیت عملکرد دولت خوب نیست

دولت فقط گزارش می‌کند اوضاع خوب است

حتی بچه‌های مذهبی خودمان هم خسته شده‌اند

پورابراهیمی عضو مجلس ارتجاع:

شرایط کشور در خصوص مسایل ارزی نیاز به یک تصمیمات جدی داره آقای دکتر ما نمی‌توانیم تجربه تصمیمات قبلی‌مان که منجر به عدم کارآیی در سیاست ارزی شده دوباره تکرار کنیم این به صلاح کشور نیست فرصت آزمون و خطا توی اقتصاد ایران از ما گرفته شده این مسیری که دولت داره دنبال می‌کنه و فکر می‌کنه که این مسیر مدیریت می‌کند بازار ارز کشور را اساساً نه کار علمی ست نه کار تجربی است.

محمدرضا صباغیان بافقی عضو مجلس ارتجاع:

حداقل آقای مخبر دعوت بشه بیاید پاسخ بدهد والله بالله آقای قالیباف مردم تحت فشار هستند هیچ پاسخی ما نداریم.

آخوند احمد حسین فلاحی عضو مجلس ارتجاع:

وضعیت بازار خوب نیست صحبت‌هایی که دوستان کردند که معاون اول بیاید پاسخ بدهد فکر کنم این جلسات هم ثمره‌ای نداشته الآن شما می‌ببینید که وضعیت عملکرد دولت خوب نیست از اونطرف توی برنامه‌های روزهای گذشته در دیدار مقام معظم رهبری عاملان وضع موجود صف اول می نشینند و من فکر می‌کنم که مجلس آقای دکتر در رأس امور نیست شما قریب به سی تا پرونده قضایی از این دولت فرستادید دستگاه قضایی امروز ما در کف جامعه مردم از ما مطالبه دارند می‌گویند اقا وضع موجود تقصیر کی هست؟ اگر دولت سابق کم‌کاری کرده چرا محاکمه نمی‌شود؟ شما که با رئیس دستگاه قضا جلسه دارید این را بهشان بگویید ما که یک سال است نتوانستیم از ایشان نوبت بگیریم یا باید بگوییم دولت فعلی ناکارآمد هست که باید مجلس پاسخگو باشه ما اینجا کاری که داریم انجام می‌دهیم پرونده‌هایی که فرستادیم دستگاه قضایی چی شد اینها چرا رسیدگی نشده؟ امروز وضعیت بازار مردم خوب نیست حتی بچه‌های مذهبی انقلابی ما خسته شدند از این وضعیتی که حاکم هست...

رحمت الله نوروزی عضو مجلس ارتجاع:

بیایند مسئولان پاسخگو باشند این وضعیت تورم و نابسامانی بازار همین طوری داره به خودی خود پیش می‌رود هیچکس هم پاسخگو نیست.

صدیف بدری عضو مجلس ارتجاع:

واقعاً شرایط اقتصادی شرایط خوبی نیست در کشور افزایش قیمت‌ها ساعتی شده قیمت دلار الآن نزدیک ۵۰هزار تومان هست میلگرد از ۱۶هزار تومان کیلویی شده ۲۷-۲۸هزار تومان با این افزایش قیمت مصالح ساختمانی قیمت تمام شده مسکن به کجا میرسه؟ چقدر خواهد بود؟ با این افزایش قیمت‌ها آیا مسکن نیازمندان جامعه تأمین خواهد شد؟ آیا چهار میلیون مسکن محقق خواهد شد؟

غنی نظری عضو مجلس ارتجاع:

مطلب اصلی این است که مردم وضعیت اقتصادی‌شان نامناسب هست دولت هم فقط گزارش می‌دهد که وضع خوب است لذا من خواهشم این است که قبل از همه این موارد بحث وضعیت اقتصادی را آقای رئیس جمهور بیاید برای مجلس توضیح بدهد تیم اقتصادی دولت توضیح بدهد گرفتاریهای عمده مردم روزبه‌روز بیشتر میشه و از مجلس انتظار دارند، مجلس باید صلابه بکشه اونهایی که توان ندارند کار کنند و گرفتاری ایجاد می‌کنند برای مردم لذا من از همه همکارانمان خواهشم این است که نگاه جریانی سیاسی را کنار بگذارند رئیس جمهور را محکم بیاورند در مجلس پای کار برنامه‌هایی که داره در حوزه عملیاتی بیاید توضیح بدهد این‌که در تلویزیون گزارش می‌دهند گل است و گلاب است و بلبل هست اما در بیرون مملکت این‌طور نیستو اکنون وظیفه مسئولان هست روزبه‌روز دلار هزار تومان می‌رود بالا گرفتاریها زیاد میشه بعد ما هم اینجا نباید عنصر خنثی باشیم رئیس جمهور و تیم اقتصادی را جناب آقای دکتر قالیباف در دلسوزی شما شکی نیست بیاورید پای کار بیایند در مجلس توضیح بدهند برنامه‌هایی که دارند با این روند به والله قسم مشکل هست و راهی که می‌رویم ره به ناکجا آباد است.

(تلویزیون شبکه خبر رژیم اول اسفند)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d27b39bc-32ad-4306-8eb4-f2d77538bf4a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات