728 x 90

اذعان به شقه و تشتت توسط نایب‌رئیس مجلس ارتجاع!

محلس ارتجاع -عکس از آرشیو
محلس ارتجاع -عکس از آرشیو

نیکزاد، نایب‌رئیس مجلس ارتجاع ۱۹اردیبهشت با اذعان به‌تشتت درونی و جنگ گرگ‌های نظام گفت: «بعضی‌ها عزمشان راسخ است که بگویند این مجلس انقلابی نیست، این‌ها با ما مشکل ندارند با ولی‌فقیه زمان مشکل دارند!».

نایب‌رئیس مجلس ارتجاع افزود: «شما بر چه اساسی می‌خواهید بگویید مجلس انقلابی نیست؟ مجلس حتماً انقلابی است اما دغدغه کسانی که انقلابی و دلسوز هستند این است و ما به‌دنبال این هستیم که مجلس انقلابی بماند!».

این سخنان در شرایطی است که وزارت کشور رئیسی با انتصاب معاون سیاسی-امنیتی خود به‌عنوان کارگزار برگزاری نمایش انتخابات مجلس ارتجاع، در عمل آغاز کشاکش باندها برای تصاحب این ارگان حکومتی را کلید زد.

یک روز پیش از اظهارات نیکزاد، یک عضو دیگر مجلس ارتجاع نیز به‌جدال میان مجلس چیدمان شده توسط خامنه‌ای با دولت گماشته ولی‌فقیه اذعان کرده بود. سعیدی گفته بود: «مجلس انقلابی به این نتیجه رسیده که کابینه رئیسی توان لازم برای عبور از ابرچالشها را ندارد و تیم اقتصادی دولت رئیسی جایی برای دفاع نگذاشته است».

سعیدی با اذعان به شکست پروژه یکدست‌سازی خامنه‌ای افزود: «این یک واقعیت است که در دولت سیزدهم هرگاه وزیری رفته، دولت با جابه‌جایی افراد گزینه‌یی ضعیف‌تر از فرد قبلی را آورده است».

این عضو مجلس ارتجاع افزود: «شاید مجلس انقلابی به‌لحاظ گفتمان فکری و سیاسی هم‌راستا با دولت رئیسی است اما به این جمع‌بندی رسیده که این تیم و کابینه توان لازم را برای عبور از بحرانها و ابر چالشها ندارد».

نزدیک به‌ ۴سال پس از تشکیل مجلس مورد نظر خامنه‌ای و ۲سال پس از انتصاب رئیسی جلاد، نه‌تنها خبری از یکدستی در نظام آخوندی نیست، بلکه اکنون تضادها به‌خاطر بحران بی‌راه‌حلی درون حاکمیت به‌اصطلاح یکدست شده خامنه‌ای ریخته و به‌صورت جنگ گرگها و تشتت و جدال باندی بروز پیدا می‌کند.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند با نزدیک‌تر شدن به موعد نمایش انتخابات مجلس ارتجاع (اسفند۱۴۰۲) جنگ گرگها و جدال باندی بر سر تصاحب سهم بیشتر قدرت و غارت، بیشتر و جدی‌تر خواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0200e15f-223d-48e7-98dc-6b2b513d9bc7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات