728 x 90

اذعان به انزوای آخوند روحانی از زبان رسانه حکومتی

آخوند روحانی
آخوند روحانی

سایت حکومتی عصر ایران (۱۳بهمن۹۹) با انتشار مطلبی به انزوا و وضعیت نزار آخوند روحانی در سایه حکومت ولایت فقیه اشاره کرده است. در بخشی از این مطلب آمده است: «رئیس جمهور روحانی این روزها زیر آماج حملات از سوی جریان اصول‌گراست. کار برای او به جایی رسید که در تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی یک روحانی، رئیس دولت را منقلی خطاب کرد. در برخی از شهرها هم همایش‌هایی با محوریت استیضاح و برکناری رئیس جمهور با ادبیات تند مهمانهای این مراسم برگزار می‌شود».

 

این سایت حکومتی در مورد انفعال آخوند روحانی در زمان دولت ترامپ نوشت: «متأسفانه حسن روحانی، چندان جای دفاع از خود باقی نگذاشته است. او بعد از خروج آمریکا از برجام، هیچ برنامه‌یی برای اداره کشور نداشت و تنها منتظر بود که تقدیر یا صندوق‌های رأی، ترامپ را از صحنه قدرت آمریکا خارج کند تا برجام دوباره جان بگیرد».

سایت حکومتی عصر ایران در مورد گزافه‌گویی‌های روحانی در زمان انتخابات نوشت: «کاش "شیخ دیپلمات" حداقل در مسائل اجتماعی و فرهنگی کمی شجاعت داشت و شعارهایی که در این موارد داده بود را اجرایی می‌کرد. فراموش نکرده‌ایم که در جریان انتخابات او گفت اگر رأی قاطع بیاورد، می‌تواند بسیاری از کارهای ناممکن را ممکن کند. او درست بعد از انتخابات رفتار خود را تغییر داد و مسیر دیگری را برای رفتن انتخاب کرد. عدم استفاده از زنان در پست وزارت نمونه بارز این رفتار بود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/837fb199-ed58-46b7-afb5-1c9a3a3f7dd6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات