728 x 90

ادامه و گسترش مسمومیت دانش‌آموزان دختر در تهران و دیگر شهرهای کشور، تجمع اعتراضی خانواده‌ها

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

ادامه و گسترش مسمومیت دانش‌آموزان دختر در تهران و دیگر شهرهای کشور

تجمع اعتراضی خانواده‌ها در تهران، اصفهان، کرمانشاه و اردبیل، حمله نیروهای سرکوبگر و دهها دستگیری

خانم مریم رجوی: مسموم کردن دختران دانش‌آموز جنایتی است که فقط دیکتاتوری دینی قادر به انجام آنست

 

شنبه ۱۳اسفند، خانواده‌های خشمگین دانش‌آموزان مسموم شده، در مناطق مختلف تهران از جمله در مقابل وزرات آموزش و پرورش رژیم و ادارات آموزش و پرورش در مناطق ۱، ۲، ۵ و ۸ تهران و هم‌چنین در مقابل تعدادی از مدارس از جمله مدرسه بهار آزادی دست به اعتراض زدند. نیروهای سرکوبگر از تجمع خانواده‌ها در مقابل وزارت آموزش و پرورش جلوگیری کردند ولی مادران در چهارراه نزدیک وزارتخانه تجمع کردند.

خانواده‌ها در مقابل اداره آموزش و پروش منطقه ۵ و منطقه ۸ شعار می‌دادند: «مرگ بر حکومت بچه کش»، «حکومت بچه کش، نمی‌خوایم نمی‌خوایم»، «بسیجی سپاهی، داعش ما شمایید»، «دشمن ما همین جاست، دروغ می‌گن آمریکاست»، «آهای آهای نشسته‌ها، مسموم بعدی از شماست»، «بچه‌هامون را کشتند، به‌جاش آخوند گذاشتند». نیروی سرکوبگر انتظامی در تهران به تجمع خانواده‌ها حمله کردند و به ضرب و جرح آنها پرداختند و دهها نفر را دستگیر کردند.

 

خانواده‌های دانش‌آموزان در اصفهان و اردبیل در مقابل ساختمان آموزش و پرورش و در کرمانشاه در دبیرستان معصومه تجمع اعتراضی برپا کردند. مادران خشمگین در اصفهان شعار می‌دادند: «اسیدپاشی مسمومیت، هر دو یک جنایت» و «امنیت بچه‌ها، چوب و باتون نمی‌شه».

روز شنبه دانش‌آموزان بسیاری از مدارس دخترانه از جمله در مدارس عصمت و حجت در صفادشت ملارد (تهران)، مدرسه دخترانه جمال‌الدین اسدآبادی و اعتماد فرد تهران، دو مدرسه در اسلامشهر، دبیرستان دخترانه توحید در شهریار، دو مدرسه دخترانه در پرند و پاکدشت تهران، دبستان پسرانه مهر ویلای کرج، دبیرستان برجسته کرج، دبیرستان دخترانه احمد فاتحی در اسلام‌آباد کرج، مدرسه دخترانه مهاجر کرج، مدرسه دخترانه شهرک بنفشه کرج، دبستان دخترانه رفعتی در رشت، یک مدرسه دخترانه در کوار فارس، مدرسه فهمیده قم، مدرسه دخترانه نورالزهرا در ارومیه، دبیرستان دخترانه ولیعصر زنجان، مدرسه جنت سنندج، مدرسه دخترانه ابتدایی ابریشمی کاشانی محلات، مدرسه معصومه تبریز، دو مدرسه دخترانه در همدان، مدرسه دخترانه کتابچی در کاشان، چند مدرسه در اصفهان و کرمانشاه و یک مدرسه دخترانه در لاهیجان نیز با گاز سمی مسموم شدند.

 

خانم مریم رجوی مسموم کردن سیستماتیک و گسترش یابنده دختران دانش‌آموز در سراسر کشور را جنایت بی‌سابقه‌ای خواند که فقط رژیم ضدبشری آخوندی قادر به انجام آنست. جنایتی که سه ماه است ادامه دارد و از قم شروع شد و به تهران، تبریز، کرج، همدان، کرمانشاه، محلات، سنندج، زنجان، رشت، ارومیه، اصفهان و... گسترش یافته است. وی با درود به دانش‌آموزان و خانواده‌ها که دست به اعتراض زده‌اند، دانشجویان، زنان و جوانان شورشگر را به حمایت از دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها فراخواند تا این جنایت فجیع را بر سر خود رژیم آوار کنند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۳ اسفند ۱۴۰۱ (۴ مارس ۲۰۲۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aea6c4f6-c122-45d5-abe9-881e7ad8f5ad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات