728 x 90

ادامه مسموم کردن دانش‌آموزان دختر در تهران و شهرهای دیگر مانند کرج، ارومیه، سنندج و خوی

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

ادامه مسموم کردن دانش‌آموزان دختر در تهران و شهرهای دیگر مانند کرج، ارومیه، سنندج و خوی

 

امروز دوشنبه ۲۱فروردین مسموم کردن جنایتکارانه دانش‌آموزان مدارس دخترانه ادامه پیدا کرد و دانش‌آموزان دختر در برخی مدارس در تهران و برخی شهرها از جمله کرج، ارومیه، سنندج و خوی مسموم و شماری از آنان به بیمارستان منتقل شدند.

بازاریان و کسبه سقز در اعتراض به حملات شیمیایی به مدارس دخترانه امروز دست به اعتصاب زدند. روز یکشنبه دست‌کم ۶ مدرسه دخترانه در سقز با گاز سمی مورد حمله قرار گرفته بود.

به‌رغم مسمومیت صدها دانش‌آموز در چند روز گذشته مجید میر احمدی معاون امنیتی – انتظامی وزیر کشور وقیحانه گفت: «چند موردی که در سال جدید پیش آمد که بسیار محدود بود، تمارض و شیطنت برخی از دانش‌آموزان برای تعطیلی کلاس‌ها و مدارس بوده است... . یکی دو مورد نیز استفاده از گاز فلفل توسط دانش‌آموزان بوده است که شناسایی شدند و قطعاً با آنها برخورد خواهد شد» (خبرگزاری حکومتی مهر – ۲۱فروردین). .

روزنامه حکومتی اطلاعات روز گذشته نوشت: «گویا دستهای قدرتمندی در پس این توطئه و آسیب فعالیت دارد که نمی‌گذارد گره از رازهای آن گشوده و این بساط زشت برچیده شود... توجیه ناهنجار و نامعقول برخی نمایندگان مجلس یا مدیران آموزش و پرورش و وزارت کشور نیز بر ابهام و عارضه افزوده زیرا تناقض و فقدان منطق در آن مشهود است و افکار مردم را اقناع نمی‌کند... برخی مسئولان در روزهای اخیر برای چندمین بار از شیطنت و بازیگوشی دانش‌آموزان سخن گفته‌اند... . ولی مردم می‌پرسند چرا در مدارس پسرانه که بازیگوشی و شیطنت بیشتر است این مسائل رخ نمی‌دهد؟».

خانم مریم رجوی با درود به مردم غیرتمند سقز و مهاباد که دیروز و امروز در اعتراض به مسموم کردن دختران معصوم توسط رژیم آخوندها، دست به تظاهرات و اعتصاب زدند و در برابر نیروهای سرکوبگر به مقاومت پرداختند گفت آنها اراده مردم ایران برای سرنگونی دیکتاتوری دینی را بازتاب می‌کنند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۱ فروردین ۱۴۰۲ (۱۰ آوریل ۲۰۲۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/368900d8-b1d9-4de9-b9e5-c9af8a22f144"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات