728 x 90

ادامه مسموم کردن دانش‌آموزان دختر در تهران و بسیاری از شهرها و فریبکاری برای لاپوشانی جنایت

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

ادامه مسموم کردن دانش‌آموزان دختر در تهران و بسیاری از شهرها و فریبکاری برای لاپوشانی جنایت

خبرگزاری سپاه پاسداران علت مسمومیتها را ۸۰درصد تمارض و ۲۰درصد تلقین اعلام کرد

امروز سه‌شنبه ۲۹فروردین، مسموم‌سازی دانش‌آموزان مدارس دخترانه توسط عوامل خامنه‌ای ادامه پیدا کرد و دانش‌آموزان در تهران (مدارس کوثر، ساعد، ابرار و مکه) و شماری از شهرها از جمله کرج (مدارس تهذیب و رضوان)، اسلامشهر (مدرسه سایپا)، کرمانشاه (مدارس نبوت، عصمت و عفت)، اهواز (دو دبیرستان در منطقه پردیس)، ارومیه (دبیرستان هدف) مسموم و بسیاری از دانش‌آموزان به مراکز درمانی منتقل شدند که حال تعدادی از آنان وخیم گزارش‌شده است.

روز گذشته نیز دانش‌آموزان مدارس دخترانه، در دست‌کم ۲۳مدرسه در تهران و شهرهای کرج، گلشهر، تبریز، شاهین شهر، اصفهان، خرم‌آباد، ارومیه، بوکان، سقز، سنندج، کرمانشاه، ماهدشت، دیواندره، گیلانغرب، شیراز و دزفول با گاز سمی مسموم و صدها نفر روانه مراکز درمانی شدند.

خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس) در ادامه فریبکاریهای رژیم وقیحانه نوشت: «آخرین تحقیقات نشان می‌دهد بیش از ۹۰درصد موارد توسط دانش‌آموزان اتفاق افتاده و شیطنت‌های دوره نوجوانی همزمان با پوشش رسانه‌ای گسترده، بین دانش‌آموزان برای این موضوع رقابت ایجاد کرده است. در موارد معدودی نیز برخی معلمین تخلفاتی داشته‌اند که پرونده تخلف آنها در حال رسیدگی است... . علت بدحالی دانش‌آموزان منتقل شده به مراکز درمانی حدود ۸۰درصد تمارض و حدود ۲۰درصد تلقین اعلام شده است. البته در مواردی ابتلای آنها به آسم، مشکلات ریوی یا قلبی هم با تحریک مواد بدبو یا استرس منجر به بدحالی شده است» (خبرگزاری فارس – ۲۹فروردین). 

خانم مریم رجوی گفت خامنه‌ای در وحشت از قیام دختران و زنان و جوانان بپا خاسته طی دیروز و امروز به جنایت فجیع مسموم کردن دختران دانش‌آموز در تهران و بسیاری از شهرهای دیگر ایران ادامه داد. غافل از این‌که شعار خامنه‌ای ضحاک می‌کشیمت زیرخاک در سراسر ایران هم‌چنان طنین‌انداز است و این حکومت فاسد و جنایتکار به حکم تاریخ گریزی از سرنگونی ندارد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۹فروردین ۱۴۰۲ (۱۸ آوریل ۲۰۲۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/73425b91-4f80-437d-bee6-fac87ac25c4b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات