728 x 90

ادامهٔ حملات نمایندگان مجلس ارتجاع به آخوند روحانی بر سر بودجهٔ۱۴۰۰ و بن‌بست برجام

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

امروز ۷دی۹۹ جلسه علنی مجلس ارتجاع شاهد ادامه حملات نمایندگان مجلس ارتجاع به آخوند روحانی بر سر بودجهٔ ۱۴۰۰ بود.

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع ۷دی ۹۹:

«ما معتقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۰ نیاز به اصلاحات اساسی دارد چرا که کسری تراز عملیاتی لایحه بودجه نسبت به بودجه سال قبل ۱۱۷درصد رشد داشته است و هزینه‌ها ۴۷درصد افزایش پیدا کرده، در حالی که درآمدها حدود ۱۰درصد افزایش یافته است. همه کارشناسان اذعان دارند که ریشه همه مشکلات اقتصادی کشور در کسری بودجه و شیوه تأمین و جبران این کسری بودجه است. مردم باید بدانند که شیوه نادرست جبران کسری بودجه، چگونه در زندگی آنها مؤثر خواهد بود و سفره آنها را کوچک‌تر خواهد کرد و به تورم دامن می‌زند. آشفتگی‌های سند مالی بودجه را باید تا حد امکان برطرف کنیم».

آخوند نیک‌بین، مجلس ارتجاع ۷دی ۹۹:

«باید بدانیم مشکلات کشور با مذاکره با جو بایدن آمریکایی حل نمی‌شود بلکه یک جو غیرت سلیمانی لازم دارد تا مشکلات کشور حل بشود می‌آیند پشت تریبون می‌گویند ما به همه قول‌های‌مان عمل کردیم! بله شما به قول‌های خودتان در مقابل بایدن‌ها و ترامپ‌ها عمل کردید اما در مقابل مردم نه! شما خودتان مردم را تحریم کرده‌اید. آقای روحانی شمایی که این روزها در خانه نشسته‌اید و می‌خواهید از راه دور مشکلات را حل کنی باید بیایی بین مردم این بودجه بودجه تسلیم و بودجه توهم است و این بودجه‌یی است که ۳۱۹هزار کسری دارد. آقا فرمود کسری بودجه ‌ام الخباثة است و ام‌الخباثة به فساد تبدیل می‌شود».

میرمحمدی، مجلس ارتجاع ۷دی ۹۹:

«فتنه بزرگ که امروز ما به آن داریم مبتلا می‌شویم تحریف است؛ تحریف تفاوت میان بایدن و ترامپ همکاران عزیز ترور دانشمندان هسته‌یی ما در دورانی اتفاق افتاده که بایدن ها در رأس حکومت بودند، تحریم کاتسا تحریم ویزایی اینها کی اتفاق افتاد؟ زمانی اتفاق افتاد که دموکرات ها رأس کار بودند همین بایدن سرکار بود معاون بود مشکل مردم امروز آقای رئیس‌جمهور مسکن است مشکل مردم آب شرب است مشکل مردم عدم هماهنگی مسئولان و وزارتخانه‌هاست مشکل مردم سوءمدیریتها، تنبلی‌ها، بی‌برنامگی‌ها، روزمرگی‌ها، لجاجت، عدم توجه به فرمایشات حضرت آقا است ای کاش سر عقل بیایید. برخی آقایان به دروغ واکسن را به FATF وصل کرده‌اند.».

غلامرضا منتظری، مجلس ارتجاع ۷دی ۹۹:

«سؤالی دارم از جناب آقای روحانی اتخاذ مواضع نسنجیده، خلاف قانون، مغایر با مصالح ملی تضعیف کننده مجلس و شورای نگهبان و چه منطقی دارد؟ پازل کدام جدول را کامل می‌کند؟ چرخ کدام آسیاب را به حرکت در می‌آورد؟ به‌دلیل سو مدیریت کلید طلایی تدبیر نه تنها گره‌ای نگشود بلکه با بستن قفل‌های متعدد بذر ناامیدی را تکثیر نمود».

آخوند نوروزی، مجلس ارتجاع ۷دی۹۹:

«افراد کاندیدا می‌شوند رأی می‌آورند بعد از رأی آوردن تازه به فکر انتخاب معاون اول و مشاور و غیره می‌افتند، کما این‌که اگر روز اول مردم ایران می‌دانستند جناب آقای روحانی مشاورانشان چه کسانی هستند به ایشان رأی نمی‌دادند بعد متوجه شدند که ایشان کاملاً مشاورانشان حزبی است».

هفشجانی، مجلس ارتجاع ۷دی۹۹:

«متأسفانه در لایحه بودجه ۱۴۰۰ می‌بینیم که منابع درآمدی ما به اما و اگرهای موهومی وضع شده که شرایط سختی را برای اقتصاد آینده رقم خواهد زد.

دولتها لوایح بودجه را به اما و اگرهای آینده و به دست و دلبازی دشمنان حواله می‌دهند، و این‌گونه تورم کمرشکن را با کسری بودجه بر ملت تحمیل می‌کنند، بودجه بخش فرهنگ نشان می‌دهد که نه توان رزم ما نه آرایش جنگی ما در حوزه فرهنگی متناسب با آرایش دشمن در این قتل‌عام بزرگ فرهنگی نیست».

(سایت خانه ملت مربوط به‌مجلس ارتجاع ۷دی۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5720394c-dffb-4ec4-bc55-ccb488a20711"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات