728 x 90

اخطار حراست اصفهان به فرهنگیان: این مجاهدین هستند که شبکه‌های اجتماعی را مدیریت می‌کنند

تجمع معلمان اصفهان ۶دیماه ۹۷
تجمع معلمان اصفهان ۶دیماه ۹۷

از صبح پنجشنبه ۶دیماه، معلمان و فرهنگیان آزاده اصفهان طبق فراخوان قبلی، در مقابل اداره آموزش و پرورش دست به تجمع زدند. رژیم به طرق مختلف معلمان را تهدید کرده بودند که در این تظاهرات شرکت نکنند والا با عواقب سرکوبگرانه مواجه خواهند شد.

همزمان حراست اصفهان در یک پیامک به فرهنگیان اخطار کرد این مجاهدین هستند که شبکه‌های اجتماعی را مدیریت می‌کنند و لذا نباید به دشمنان نظام جمهوری اسلامی اجازه بهره‌برداری داد.

 

اخطار و تهدید فرهنگیان اصفهان توسط حراست

اخطار و تهدید فرهنگیان اصفهان توسط حراست

 

قابل توجه فرهنگیان محترم استان اصفهان

اخیراًکانالها و گروه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی اقدام به تحریک جامعه فرهنگیان استان اصفهان جهت اقدامات غیرقانونی نموده‌اند.

طبق بررسی نهادهای امنیتی،مدیران این شبکه‌ها از عناصر جریان نفاق مستقر در خارج از کشور می‌باشن. لذا ضمن تأیید مشکلات همکاران محترم و پیگیری برای حل مشکلات و اخذ مطالبات معیشتی جامعه خدوم فرهنگیان از شما فرهیخته گرامی تقاضا می‌شود به معاندین نظام جمهوری اسلامی اجازه سوء‌استفاده را ندهید.

کارشناسی حراست ناحیه سه

تجمع معلمان اصفهان ۶دیماه۹۷

تجمع معلمان اصفهان ۶دیماه۹۷

تجمع معلمان اصفهان ۶دیماه۹۷

تجمع معلمان اصفهان ۶دیماه۹۷

تجمع معلمان اصفهان ۶دیماه۹۷

تجمع معلمان اصفهان ۶دیماه۹۷

 

قیام ایران-شماره ۲۴۲

تظاهرات فرهنگیان اصفهان به‌رغم اقدامهای سرکوبگرانه و دستگیری دهها تن از معترضان

فراخوان خانم رجوی به حمایت از معلمان و اقدام فوری برای آزادی دستگیر شدگان

از صبح پنجشنبه ۶دی ماه معلمان و فرهنگیان اصفهان طبق فراخوان قبلی، در مقابل اداره آموزش و پرورش دست به تجمع زدند. این در حالی بود که از شب قبل عوامل اطلاعاتی و انتظامی به طرق مختلف معلمان را تهدید کرده بودند که در این تظاهرات شرکت نکنند والا با عواقب سرکوبگرانه مواجه خواهند شد. از هنگام صبح نیز نیروهای انتظامی و اطلاعاتی با استقرار در خیابانهای اطراف اداره آموزش و پروش درصدد بودند از شکل‌گیری این تجمع اعتراضی جلوگیری کنند.

با اینهمه معلمان که بیشتر آنها را زنان آزاده و دلیر تشکیل می‌دادند، به خیابان دروازه دولت در مقابل شهرداری رفتند و در پارک باغ بهشت تجمع کردند. نیروهای سرکوبگر با باتون به آنها حمله کردند و به‌صورت آنها گاز فلفل زدند. تظاهرات و درگیری در خیابانهای دروازه دولت و هشت بهشت و پارک باغ بهشت جریان داشت و دهها تن از معترضان دستگیر شدند.

مزدوران همچنین به خانمی که مشغول گرفتن فیلم بود حمله کردند تا دستگیرش کنند، اما مردم به کمک او شتافتند و او را از صحنه خارج کردند.

خانم مریم رجوی، با درود به فرهنگیان و معلمان شجاع اصفهان به‌ویژه زنان آزاده و دلیر که به‌رغم همه اقدامها و تدابیر سرکوبگرانه به اعتراضات خود ادامه دادند، از عموم مردم اصفهان مخصوصاً جوانان خواست به حمایت از معلمان برخیزند و به دستگیری و سرکوب آنها اعتراض کنند. خانم رجوی همچنین مدافعان حقوق‌بشر و سندیکاها و اتحادیه‌های معلمان و فرهنگیان در سراسر جهان را به حمایت از اعتراضها و خواستهای معلمان و اقدام فوری برای آزادی دستگیر شدگان فراخواند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۶دی ۱۳۹۷(۲۷دسامبر۲۰۱۸)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5969fb8e-ca64-4aa8-b1bb-f36636c02054"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات