728 x 90

اخراج یک مأمور وزارت اطلاعات با حکم رسمی وزارت کشور آلبانی

وزارت کشور آلبانی
وزارت کشور آلبانی
  • اولسی یازچی مزدور افشا شدهٔ سفارت رژیم در آلبانی در فیس‌بوک خود از اخراج یک مأمور وزارت اطلاعات به نام حسن حیرانی از آلبانی خبر داد که پس از بازداشت وی در یک کمپ بسته به‌دلیل تهدید امنیت عمومی انجام شده است.
  • طبق حکم رسمی دستور اخراج با مهر و امضای وزارت کشور آلبانی که یازچی منتشر کرده است، مأمور لو رفتهٔ وزارت اطلاعات پس از اخراج طی ۵سال آینده هم مجاز به ورود به آلبانی نیست و شرایط اقامت در این کشور را ندارد.
  • طبق دستور رسمی اخراج که به‌نوشته حسن حیرانی در ۹ژانویه به او ابلاغ شده است، وی حداکثر ۷روز مهلت داشته که خاک آلبانی را ترک کند و این کار انجام شده است.
  • حسن حیرانی همان مأموری است که ۴سال پیش به دستور وزارت اطلاعات توسط یک زن خبرنگار بسیجی از ”شبکه خبرنگاران دوست“ رژیم به نام هومریش در اشپیگل برای دروغهای شگفت‌انگیز علیه مجاهدین و سپس در بی‌بی‌سی و سایت‌های زنجیره‌یی انجمن نجات وزارت اطلاعات در داخل ایران مورد مصرف قرار گرفته بود.
  • تعجب‌انگیز این بود که مقاله اشپیگل قبل از انتشار در این مجله در سایت انجمن نجاست کرمانشاه و خبرگزاری حکومتی مهر که تحت کنترل وزارت اطلاعات رژیم ایران است به نام غلامرضا شکری یک مزدور دیگر اطلاعات منتشر شده بود.
  • ظاهراً به‌خاطر تأخیر در انتشار لجن‌پراکنی‌ها در اشپیگل و یا مشکلی که در معاملهٔ وزارت اطلاعات و خبرنگار بسیجی با ناشر پیش آمده بود، وزارت بدنام گمان می‌کرد مقاله مورد نظر در اشپیگل منتشر نخواهد شد و از این‌رو به انتشار عجولانه آن در سایتهای زنجیره‌ای اطلاعات آخوندها مبادرت کرد اما بعد که معامله چفت و جور شد نتوانست از خیر انتشار آن در اشپیگل صرفنظر کند.
  • جزئیات ارتباطات این مزدوران با سفارت رژیم در آلبانی همراه با عکس‌های مأموران اطلاعات در تیر ۱۴۰۰ در کتاب سفارت رژیم در آلبانی مرکز جاسوسی و تروریسم توسط یک همکار سابق آنها تحت عنوان ”من ۴سال با آنها بودم“ منتشر شده بود.
  • وزارت اطلاعات به‌نحو مسخره‌ای اولسی یازچی و جرجی تاناسی مستخدمین آلبانیایی خود را ایران‌شناس و استاد دانشگاه و فعال و کارشناس حقوق‌بشر معرفی می‌کرد! این یادآور مأموریت افشا شدهٔ الدار ممدوف در پارلمان اروپا علیه مجاهدین است که در ماجرای قطر گیت فاش شد. وی ۱۳سال به نفع رژیم ایران کار می‌کرده است.
  • در ۲۷تیر ۱۴۰۱ به حکم دادگاه ویژهٔ مبارزه با جرایم سازمان‌یافته در آلبانی ۱۱نفر از شبکهٔ مأموران سپاه و اطلاعات رژیم ایران مورد بازجویی قرار گرفتند. محل‌های اقامت، خودروهای آنها و انجمن پوششی وزارت اطلاعات موسوم به ”آسیلا“ مورد بازرسی قرار گرفت و کلیه وسایل ارتباطاتی و کامپیوترهای مزدوران ضبط شد.
  • اسامی مزدوران: حسن حیرانی، مهدی سلیمانی، غلام شکری، مصطفی بهشتی، عبدالرحمان محمدیان، حسن شهباز، سرفراز رحیمی، محمود دهقان گورابی، محمدرضا صدیق، رضا اسلامی و علی هاجری
  • طبق حکم دادگاه این نفرات متهم به دریافت پول از سرویسهای مخفی رژیم ایران و سپاه قدس برای به دست آوردن اطلاعات در مورد سازمان مجاهدین در آلبانی هستند.
  • ساختار ویژه مبارزه با فساد و جرایم سازمان‌یافته در آلبانی (SPAK) به مدت چهار سال در حال انجام تحقیقات در مورد سلولی بود که قصد حمله به مجاهدین خلق در آلبانی از جمله ترور مجاهد خلق مهدی ابریشمچی از مسئولان قدیمی مجاهدین را داشت.
  • طبق گزارش واحد ضدتروریسم که اولسی یازچی خودش در یک فرار به جلو اطلاعاتی و امنیتی آن را در ۱۴دی ۱۴۰۱ در فیس‌بوک منتشر کرد او در تمام این سال‌ها مأمور اطلاعات ”خدابنده“ و همسرش ”آن سینگلتون“ تحت عنوان روزنامه‌نگار در انگلستان تماس داشته و از آنها برای مأموریت‌هایش خط می‌گرفته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/53a75bb2-0140-4472-9817-6f5e1d82d185"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات