728 x 90

اختلال در سخنرانی آخوند پناهیان با گاز فلفل

آخوند احمد پناهیان
آخوند احمد پناهیان

در جریان سخنرانی آخوند پناهیان مهره خامنه‌ای تعدادی از شرکت‌کنندگان با استفاده از گاز اسپری این سخنرانی را برای دقایقی مختل کردند.

آخوند پناهیان از مهره‌های باند خامنه‌ای در این سخنرانی گفت:

۹۹و نیم درصد فحش‌ها و ناسزاها و بدوبیراه‌ها و توهینها، مستقیماً شخص نائب امام زمان ما را بگیره تو فضای مجازی.... ... . بعد الآن بچه هیاتی نادان برمی‌گرده کامنت می‌نویسه میگه این نظام شده مثل نظام پهلوی. روضه تعطیل می‌کنه. اه، به‌خاطر چی؟... . (یک آخوند توی گوش پناهیان نکته‌یی گفت). . آخوند پناهیان در ادامه گفت: عیب نداره. دفعه بعد یادمان باشه خب دم درب یک نگهبان بگذارید همه را بگردند که اسپری نداشته باشه کسی. بچه‌ها یک وقتی از این کارها می‌کنند عیب نداره. الان مهم نیست. بازیچه است دیگه. دیگه الآن اسپری و این چیزها دست همه بچه‌ها هست. اون در را باز بگذارید هوا عوض شه. هواکش هم که زدید. خیلی خوب تازه به من رسیده. خوب یک صلوات بفرستید. مهم نیست اصلاً اهمیت نداره. ما اینجا آمدیم گلوله بخوریم اسپری که چیزی نیست فلفله. برای همه مون هم خوب است سرماخوردگی و خوب درست شد چی شد؟ حالا شما واقعاً حواستان به اسپری بود یا به صحبت ما بود خداوکیلی؟ اصلاً فهمیدید چه گفتم؟

(سایت هیأت آنلاین رژیم ۲دی ۱۴۰۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/98c4b623-d834-4a4b-8c93-454026c64403"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات