728 x 90

احمد فلاح مشاور اتاق بازرگانی رژیم: اگر FATF تصویب نشود فردای تاریکی در انتظار ما خواهد بود

اجلاس اف ای تی اف - عکس از آرشیو
اجلاس اف ای تی اف - عکس از آرشیو

احمد فلاح رئیس، اتاق بازرگانی رژیم و ایتالیا، آینده تیره و تار رژیم آخوندی را با بیان این‌که «در صورت عدم تصویب FATF فردای تاریکی در انتظار ما خواهد بود به‌طوری‌که نمی‌توانیم قدم از قدم برداریم» به تصویر کشاند.

وی افزود: اگر FATF عملیاتی نشود در آینده اگر تحریم‌ها هم لغو شوند و همه دنیا بخواهد با ما کار کند، هیچ‌گونه جابه‌جایی مالی صورت نمی‌گیرد.

 

وی در ادامه گفت: وقتی ما اعلام می‌کنیم که FATF را به‌رسمیت نمی‌شناسیم پشت سر آن خیلی مسائل دیگر مطرح می‌شود و ما را متهم به خیلی چیزها می‌کنند که دفاع کردن از آنها سخت است من امیدواریم زودتر به عقلانیت برسیم و هر چه زودتر این مورد را تصویب کنیم اینجا دیگر بحث فلان کشور و شیطان بزرگ مطرح نیست بلکه موضوع قبول کردن یک سیستم پذیرفته شده جهانی است که اگر می‌خواهیم پول جابه‌جا کنیم باید منبع گیرنده و فرستنده مشخص باشد که سو استفاده‌ای صورت نگیرد حالا اگر بگوییم ما این روال را قبول نداریم معنی خوبی از حرف ما گرفته نمی‌شود.

 

پورفلاح ادامه داد: ما اکنون نه در تشکل‌های جهانی، نه در WTO، نه در پیما‌نهای منطقه‌ای حضور داریم، تمام دوستان خود را در جهان از دست دادیم و این موضوع بهانه‌ای می‌شود که این آخرین دوستان خود را از دست بدهیم چون ما را زیر سؤال می‌برند که چرا این قانون جهانی را قبول نمی‌کنید مگر چه فعالیتی انجام می‌دهید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/05ab1d8b-42db-41fa-9682-825058cd5a99"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات