728 x 90

احمد توکلی: اگر حکومت به مردم کمک نکند ممکن است آن اتفاقی رقم بخورد که نباید شود

احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت رژیم
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت رژیم

احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص رژیم گفت: «نباید خود را فریب دهیم، در ۴۰ سال گذشته اعتماد مردم به حکومت ما هیچ‌گاه از این میزان فعلی پایین‌تر نبوده‌».

احمد توکلی در نشست با عده‌یی تحت عنوان انجمنهای اسلامی دانشجویان مستقل با اعتراف به آمار تکان دهنده و فقر گسترده گفت: «متأسفانه گرسنگی و فقر در ایران معنادار شده و تعداد کسانی که زیر خط فقر فرضی هستند ۶۰ درصد جمعیت کشور است... . مجلس وقتی تصمیم گرفت یارانه بدهد اعلام کرد به ۶۰ میلیون نفر تعلق می‌گیرد که این میزان حدود ۷۲ درصد جمعیت کشور را شامل می‌شود، یعنی ما می‌پذیریم ۷۲ درصد مردم ایران مستحق اعانه هستند».

او در ادامه به نفرت مردم از رژیم اعتراف کرد و افزود: «ما نباید خود را فریب دهیم، در ۴۰سال گذشته اعتماد مردم به حکومت ما هیچ‌گاه از این میزان فعلی پایین‌تر نبوده‌».

این مهره حکومتی سپس به بن‌بست رژیم اعتراف کرد و گفت: «پیش‌فرض ما این است که آیا پیوستن به FATF در بهبود اوضاع تاثیرگذار است یا خیر، به‌نظر می‌رسد وضعیت مردم آن‌قدر خراب است که حکومت ملزم است حتی احکام اولیه و اصول اساسی را زیرپا بگذارد و به مردم کمک کند».

عضو مجمع تشخیص مصلحت خامنه‌ای در پایان وحشت خود را از قیام در تقدیر این طور بیان کرد: «این پیش‌فرض من است؛ چرا که اگر حکومت این کار را نکند ممکن است آن اتفاقی رقم بخورد که نباید شود». (اعتماد آنلاین ۱۶دی ۱۴۰۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9dad8d10-cc61-4280-a099-14bcb0ab94c2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات