728 x 90

احضار ۱۰ تن از کارگران معترض فولاد اهواز

تظاهرات کارگران فولاد اهواز - عکس از آرشیو
تظاهرات کارگران فولاد اهواز - عکس از آرشیو

رژیم ضدکارگری آخوندی ۱۰تن از کارگران معترض فولاد اهواز را احضار کرد. اطلاعات بدنام آخوندی پس از احضار این کارگران، آنها را تهدید کرده است که در صورت ادامه اعتراضات خیابانی و تجمع کارگران با آنها برخورد جدی‌تری صورت خواهد گرفت. کارگران شرکت فولاد اهواز طی هفته‌های اخیر به‌صورت مستمر و گسترده با برگزاری تظاهرات در سطح شهر اهواز و مقابل مراکز حکومتی خواهان رسیدگی به مطالباتشان شده بودند.

 

در روزهای گذشته کارگران شرکت فولاد اهواز در مقابل استانداری خوزستان، مقابل دفتر نماینده خامنه‌ای در استان خوزستان و بازار نادری تجمعات اعتراضی خود را به همراه اعضای خانواده خود ادامه دادند.

خواسته اصلی آنها ” آزادی کارگران زندانی، لغو خصوصی سازی، واگذاری شرکت به بخش دولتی، و پرداخت دستمزدهای معوقه” است.

تظاهرات کارگران در حالی صورت می‌گیرد که شماری از کارگران و حامیان آنها هنوز در بازداشت به‌سر می‌برند. با وجود پیگیری وکیل و خانواده آنها اطلاع دقیقی از وضعیتشان در دست نیست.

 

گفتنی است که کارگران فولاد اهواز نزدیک به ده روز پیش در یکی از اطلاعیه هایشان از گروه‌های مافیایی در رژیم حاکم سخن گفته بودند و به سرکردگان نظام هشدار دادند که تا پای جان بر مواضعشان استوارند و تا زمان رسیدن به اهداف خود قدمی از خواسته‌های برحقشان کوتاه نخواهند آمد.

 

بیشتر بخوانید

فراخوان کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام

ما کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد اهواز سازندگان واقعی تاریخ هستیم.

امروز مافیا با زبان مجری قانون سخن گفت و ما را از ایستادگی بر حذر داشت.این یعنی این‌که دست‌های خالی ولی پر از اراده کارگران توانست شاخ دیو مافیای تا دندان مسلح و مجهز به تمام امکانات را بشکند تا جایی که این‌ بار زبان سران مجریان قانون که باید مدافع حق مظلوم باشند به دفاع از ظالم گشوده شد.

ما اعلام می‌داریم که تا پای جان بر حرفی که زدیم هستیم و تا زمان رسیدن به هدف قدمی از خواسته خود که همانا احیا دوباره شرکت گروه ملی صنعتی فولاد اهواز است باز نخواهیم گشت.

افزایش روز بروز جمعیت کارگران معترض تاییدی است بر حقانیت و استقامت ما.

به همه شما همکاران مژده می‌دهیم که تا رسیدن به هدف راهی نمانده و انشاالله به‌زودی نتیجه فعالیت و تلاش‌های خود را به چشم دیده و لمس خواهید کرد.

قبلا گفته بودیم و باز هم تکرار می‌کنیم، نه تهدید و نه زندان هیچ سودی ندارد و کارگر مرگ را بر زندگی با خفت ترجیح می‌دهد.

تهدیدما کارساز نیست از حربه دیگری استفاده کنید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6c6b52a-467f-4509-8b8b-60112b24dfcd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات