728 x 90

اجلاس میاندوره‌یی شورای ملی مقاومت ایران با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در اور سوراواز

اجلاس دوره‌ای شورای ملی مقاومت در پاریس
اجلاس دوره‌ای شورای ملی مقاومت در پاریس
  • اجلاس میاندوره‌یی شورای ملی مقاومت ایران با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در اور سوراواز با سرود ای ایران افتتاح شد.

 

  • خانم رجوی گفت با تجلیل از همهٔ شجاعتها و از خود گذشتگی‌های قیام‌کنندگان در سراسر ایران این اجلاس را به نام قیام مردم اصفهان و خیزش‌ِ سراسری معلمان اعلام و آغاز می‌کنیم

 

خانم رجوی در سخنان افتتاحیه خود یاد اعضای صدیق شورا را گرامی داشت و افزود: آنها در میان ما نیستند اما یادشان و ارزش‌هایشان جاودان است. یاد مجاهد کبیر عباس مدرسی گرامی باد که بیش از ۶۰سال در مبارزه پیگیر علیه دو نظام دیکتاتوری، به راستی اسطوره‌ای از مقاومت و پایداری بود.

 

خامنه‌ای رئیسی جلاد ۶۷ را روی کار آورد و سرکوب و دستگیری و اعدام و فشار بر زندانیان سیاسی را شدت داد. قیام‌ها یکی بعد از دیگری ادامه پیدا کرد. در یک سال اخیر، به‌رغم ضربات سنگین کرونا، هر چهار ماه یک قیام بزرگ واقع شده است.

 

استمرار، سراسری شدن، و اتحاد اقشار و مناطق مختلف، ویژگیهای مهم این جنبش پرتوان است. این جنبش در بطن خود یک نیروی شورشی عظیم و پرتوان و سازمان‌پذیر را حمل می‌کند که چشمهٔ لایزال کانون‌های شورشی است. دستگیریهای گسترده و اعلام نشده، اعترافهای اجباری زیر شکنجه و کارزار شیطان‌سازی از مجاهدین و شورا به‌عنوان تنها جایگزین دمکراتیک و مستقل اثر ندارد.

 

به‌گواهی کتاب جنایت علیه بشریت قتل‌عام زندانیان سیاسی دست‌کم در ۱۱۰شهر در ایران انجام شده است. در همین کتاب اسامی ۳۵ هیأت مرگ افشا شده که مسئولان کشتار در استانهای مختلف بوده‌اند.

 

جنبش دادخواهی تا فاش شدن ماجرای کشتارها در سراسر ایران و افشای تمام‌ِ مسئولان و آمران و عاملان این نسل‌کشی و جنایت بزرگ و سپردن آنها به دست عدالت در میهن‌مان در دادگاههای مردم ایران ادامه دارد.

 

در دادگاه سوئد در جریان محاکمه یک دژخیم همه دیدند که دژخیم به صراحت گفت، اگر به مجاهدین، منافق یا فرقه نگوید، رژیم حتی او را هم دستگیر و مجازات می‌کند، این معنی سرخ‌ترین نام در فاشیسم دینی است.

 

از اینجا به‌وضوح بر می‌آید که کلمات سکت و منافق و فرقه از طرف هر فرد یا جریانی که به کار برود، نشان‌دهندهٔ نقطه اتصال و اشتراک آن با رژیم است. در رابطه با این دادگاه، دیدیم که رژیم و مزدورانش تلاش حداکثری خود را برای هویت‌زدایی از مجاهدین بکار بردند. تلاش حداکثری برای سرپوش گذاشتن بر آرمان و سازمان و مخصوصاً نام مسعود که سربداران مجاهد و سر موضع، با آن پرواز کردند.

 

شمار قربانیان کرونا به نیم میلیون نفر نزدیک شده. هر روز گزارشهای بیشتری از این تراژدی منتشر می‌شود و دانش‌آموزان و کودکان هم به مبتلایان این بیماری اضافه شده‌اند. مقصر و مسئول نخست این‌همه قربانی، شخص خامنه‌ای است که زندگی مردم ایران را قربانی حفظ یک حاکمیت پوسیدهٔ ضدتاریخی کرده است.

 

مسئول شورا در فروردین سال۹۹ گفت: خامنه‌ای و روحانی برای حفظ رژیم از خطر قیام و سرنگونی در شرایط تحریم مانند جنگ ضدمیهنی و مانند قتل‌عام زندانیان سیاسی، استراتژی کلان تلفات انسانی و فرستادن مردم به میدانهای مین کرونا را در پیش گرفته‌اند.

 

در این ایام صورت مسأله سیاسی رژیم در پهنهٔ بین‌المللی، برنامه اتمی و سرنوشت برجام است. روند تحولات بیش‌از‌پیش نشان می‌دهد که چارچوب کلی سیاست رژیم ادامهٔ وقت‌کشی است تا به‌توانمندی ساخت بمب یا به‌تولید آن برسد.

 

مسیر اشتباه مماشات و باج دادن به رژیم آخوندها، باید با فعال کردن مجدد شش قطعنامه شورای امنیت تصحیح شود. اما تکرار می‌کنم که راه‌حل نهایی و پاسخ صحیح قرار گرفتن در کنار مردم ایران و قیام‌ها و مقاومت آنهاست.

 

مسئول شورا از دو دهه پیش گفته است که از رژیم خواهش می‌کنیم در مقولهٔ اتمی واپس بتمرگد و عقب‌نشینی کند تا ببیند بر سر رژیم ولایت فقیه چه می‌آید. هم‌چنین گفته بودیم که هزار جام‌زهر در خدمت هزار اشرف است به‌خصوص در حقوق‌بشر و اتمی... اما دنیا به چشم می‌بیند که رژیم چه بازی مسخره‌ای در پیش گرفته تا در پس پرده هر چه بیشتر به بمب اتمی نزدیک شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/971e0b9f-15ff-41d5-b0a1-0d78fadb012a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات