728 x 90

اجرای طرح سرکوبگرانه موسوم به مقابله با توزیع و استفاده از سلاح غیرمجاز

ترس رژیم از سلاح در دست مردم
ترس رژیم از سلاح در دست مردم

قاسم رضایی جانشین سرکرده ناجا روز اول فروردین به خط و نشان کشیدن برای مردم پرداخت و گفت: بیش از ۲۰۰هزار نفر برای آرامش و تکیه‌گاه مردم پیش‌بینی شده است و بیش از ۷۰هزار خودرو و موتور و شناور و بالگرد آماده‌باش هستند.

وی در اثبات «ضرب‌المثل سالی که نکوست از بهارش پیداست» افزود: ناجا شمشیر برنده‌ای بر بدخواهان و هنجارشکنان است. این شمشیر برای سارقان و اراذل و مخلان کسب و کار برنده است.

این سرکرده ناجا گفت: با افرادی که در حوزه قاچاق سلاح و مهمات هستند برخورد می‌کنیم و افرادی که سلاح غیرمجاز دارند را شناسایی و قطعاً با آنها برخورد می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: قبل از این‌که افرادی که سلاح غیرمجاز دارند را بگیریم به مراجع مشخص بروند و سلاحشان را تحویل دهند.

رضایی ترس و وحشت خود از سلاح در دست مردم را نشان داد و گفت: ما درگیریهایی که از اسلحه استفاده می‌کنند را نمی‌توانیم تحمل کنیم، برخی از استانها در حوزه ورود سلاح شاخص هستند که این استانها را به‌دقت رصد می‌کنیم و استانهای خوزستان، کرمان و سیستان و بلوچستان در اولویت طرح مبارزه با سلاح غیرمجاز قرار دارند.(خبرگزاری حکومتی ایسنا اول فروردین)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e1c11f7d-03db-4d7a-b26a-f3bda1de5b3d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات