728 x 90

اتاوا- آکسیون ایرانیان آزاده و هواداران مقاومت مقابل پارلمان کانادا - مصاحبه با شهرام گلستانه

اتاوا- آکسیون اشرف‌نشانها مقابل پارلمان کانادا-۱۹ اردیبهشت۱۴۰۳
اتاوا- آکسیون اشرف‌نشانها مقابل پارلمان کانادا-۱۹ اردیبهشت۱۴۰۳

اتاوا- آکسیون اشرف‌نشانها مقابل پارلمان کانادا-۱۹ اردیبهشت۱۴۰۳

اتاوا- آکسیون اشرف‌نشانها مقابل پارلمان کانادا با شعارهای:

  • خامنه‌ای چشمت کور ایندفعه را هم ما بردیم
  • نه سلطنت نه رهبری مرگ بر خامنه‌ای
  • تو دیکتاتور من آرش آتش جواب آتش
  • می‌جنگیم می‌رزمیم ایرانو پس می‌گیریم
  • مرگ بر خامنه‌ای لعنت بر خمینی
  • قسم بخون یاران ایستاده‌ایم تا پایان
  • خامنه‌ای قاتله کل نظام باطله
  • کانون‌های شورشی شوراهای مردمی حمایتت می‌کنیم
  • نه سلطنت نه رهبری مرگ بر خامنه‌ای

مصاحبه با شهرام گلستانه درباره تصویب لیست‌گذاری سپاه پاسداران در پارلمان کانادا

شهرام گلستانه:

با سلام خدمت شما و خدمت همه هموطنان عزیزم و با تبریک متقابل به شما و خدمت همه دست‌اندرکاران که در این کارزار نقش داشتند.

ببینید هیچ چیزی به رایگان به‌دست نمی‌آید از جمله همین موفقیت بزرگ به نظر من ببینید این به‌اتفاق آرا با ۳۲۷ رأی مثبت در مقابل هیچ رأی منفی به تصویب رسید.

در سال ۲۰۱۸ قطعنامه‌ای می‌خواهم بگویم بسیار رقیق تر از این‌که خیلی مسائل هم داشت مورد رأی‌گیری قرار گرفت البته در سال ۲۰۱۸ هم به تصویب رسید با اکثریت آرا، ولی در همان زمان هم دوتا از احزاب موجود و اصلی کانادا به آن رأی نداده بودند. در حالی که تلاشها از همان زمان تا الآن توسط هموطنان، مراجعه به دفاتر نمایندگان از همه احزاب، تماسهای گوناگون، برجسته کردن جنایاتی که سپاه چه در داخل ایران و چه در خارج ایران و دست‌اندرکار تروریسم بودنش انجام می‌دهد، فکر می‌کنم بسیار مفید بود که در این مرحله به لیست‌گذاری سپاه رأی مثبت دادند. ببینید این لیست‌گذاری به نظر همه ناظران سیاسی یک دستاورد بزرگ برای جنبش در لیست گذاشتن سپاه در همه دنیاست.

شما درسته اشاره کردیم من هم گفتم که در سال ۲۰۱۸ هم یک قطعنامه‌ای تصویب شده بود که با اکثریت آرا به تصویب رسید ولی قطعنامه الآن به‌اتفاق آرا به تصویب رسیده خوب این وزن این را بسیار بیشتر می‌کند پیامش اول از همه برای همان پاسداران جنایتکار است و من معتقدم که این رأی‌گیری در کانادا می‌تواند کمک کننده برای کل جنبش در لیست‌گذاری و حسابرسی از سپاه و آنچیزی که خواست مردم ایران است یعنی انحلال سپاه پاسداران بشود.

بنابراین پیامش اول از همه برای اون پاسداران است دو برای مردم ایران است که در قیامهای گوناگون از دیماه ۹۶ گرفته تا الآن در قیامهای کوچک و بزرگ و تظاهرات روزمره‌ای که واقعاً هموطنانمان در همه جای ایران برگزار می‌کنند این پیام را می‌رساند که دیگر صبر جامعه جهانی از سیاست مماشات به لب آمده و دوران آغاز تغییر رژیم شروع شده و در واقع این امید را به آنها می‌دهد که آنها را هم برای ادامه مقاومت در برابر این رژیم پشتگرمتر می‌کند. من فکرمی‌کنم این دو تا پیام بسیار روشن و آشکار است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/629ffa57-db3c-4f35-af5f-eb4aea84266f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات