728 x 90

ابوالفضل قدیانی: برکناری خامنه ای باید به خواست عمومی تبدیل شود

آرشیو
آرشیو

ابوالفضل قدیانی از سران باند فاشیستی مجاهدین انقلاب اسلامی روز یکشنبه ۱۱شهریور در مطلبی که در سایت حکومتی کلمه درج شده نوشت:

«درخواست برکناری خامنه‌ای از قدرت باید تبدیل به خواست علنی فعالان سیاسی و مدنی و فرهنگی شود. همان‌گونه که در اندونزی خواست برکناری دیکتاتور سابق آن کشور –سوهارتو- تبدیل به خواستی عمومی شد و همان‌گونه که خواست برکناری بن علی در تونس تبدیل به فریاد همگانی گردید».

وی روحانی را هم به‌خاطر سرسپاری به خامنه‌ای و سپاه پاسداران مورد حمله قرار می‌دهد و می‌نویسد:‌ روحانی هم مانند رؤسای جمهور سابق نهایتاً به مجری اوامر مستبد" تبدیل شده است و "همنوا با خامنه‌ای و سردمداران سپاه رجز می‌خواند."

تمرکز برخی عناصر رژیم بر ضرورت حسابرسی از خامنه‌ای و حتی برکناری او محدود به این مهره رژیم نیست.

کروبی رئیس پیشین مجلس رژیم هم که طی نامه‌یی به مجلس خبرگان ارتجاع که روز ۱۱شهریور توسط سایتهای نزدیک به او منتشر شده، نوشته است:

: «خبرگان اگر خبرگان باشد باید از نتایج سیاستهای راهبردی رهبر در سه دهه گذشته که کشور را به اینجا رسانده پرسش کند» و اضافه کرده که « صریحاً می‌گویم با این شیوه مدیریت، کشور به دوران پیش از مشروطه یعنی به زمان قاجار برگشته است».

کروبی همچنین نوشته است: وارد کردن کلمه مطلقه برای ولایت فقیه و برداشتن محدودیت ۱۰سال و تبدیل کردن دوران ولایت فقیه از ۱۰سال به مادام العمر کاری است که توسط رفسنجانی و خامنه‌ای صورت گرفته است»

کروبی در نامه‌اش برای نظام دلسوزی کرده و تأکید کرده این حرفها را برای نجات نظام می زند

 

عزل خامنه‌ای و حذف ولایت فقیه

  • ابوالفضل قدیانی از بنیانگذاران باند فاشیستی مجاهدین انقلاب اسلامی واز شکنجه‌گران دهه ۶۰:

عزل خامنه‌ای از رهبری و حذف اصل ولایت فقیه از قانون اساسی، راه‌کار نجات نظام است...

اصلاح طلبی رایج محتوایی جز تسلیم طلبی ندارد... اصلاح باید به مستبد و دستگاهش(خامنه‌ای) تحمیل شود او به خواهش و تمنا... وقعی نخواهد نهاد... چاره واقعی... برپایی حکومت دموکراتیک است.

  • امیر محبیان: مردم از جناح‌ها عبور کرده‌اند.
  • آخوند ذوالنور: دعوای اصول‌گرا و اصلاح‌طلب، حرف مفت است. فرقی بین احمدی‌نژاد و خاتمی و روحانی نیست!
  • خاتمی: شیوع فساد از جمله مسایلی است که اصلاح‌طلب و اصول‌گرا نمی‌شناسد.
  • سایت اصلاح‌طلبان: اصلاحات با خاتمی معنا یافته اما در او خلاصه نمی‌شود... مردم خسته از فقر و ستم... به هر دستاویزی چنگ می‌زنند و ابزار قدرت‌طلبان (براندازان خارج نشین) می‌شوند
  • خاتمی وزیردفاع روحانی: فشار از بیرون و فروپاشی از درون» یکی دیگر از تاکتیکهای دشمنان علیه نظام (است).
  • سایت اصلاح‌طلبان: باید یک نیروی جایگزین متشکل و سازماندهی شده وجود داشته باشد تا در صورت ایجاد خلاء‌ قدرت در کشور، بتوانند قدرت را در دست بگیرند و فرصت را از...براندازان و... سلب کنند. فردا دیر است، از همین امروز باید دست به‌کار شد.

آنچه خواندید، حرف‌های اخیر چهره‌های عاشق نظام ولایت فقیه است، نه مجاهدین! کسانی که این حرف‌ها را زده و منتشر کرده‌اند گوشت و پوست و استخوانشان از شیره جان ملت و حاصل شرکت‌شان در شکنجه مردم و غارت اموالشان در دیکتاتوری ولایت‌فقیه است! و اینک اینچنین به تقلای نجات نظامشان افتاده‌اند. این، نمایی از راه طی شده در تمامی طول این سه ـ چهار دهه است.

 

بیشتر بخوانید

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/65a36ee1-6fe6-4bfa-9dac-d5c1f503d22a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات