728 x 90

ابعاد جدید سیسمونی گیت قالیباف و اعتراف آخوند طائب رئیس قرارگاه عمار

شدت گرفتن بحران رژیم بر سر سیسمونی‌گیت قالیباف
شدت گرفتن بحران رژیم بر سر سیسمونی‌گیت قالیباف

بحران در درون رژیم بر سر سیسمونی نوه پاسدار قالیباف ادامه دارد. احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی در این مورد نوشت: این مسأله به اعتبار رئیس مجلس آسیب‌زده است تنها راه شفافیت تمام ماجراست. این وظیفه قالیباف است که شفاف‌سازی کند.

سایت حکومتی اعتماد آنلاین نیز نوشت: ۲۳۰ نماینده مجلس که از قالیباف حمایت کردند باید از پرونده مؤسسه خیریه همسر او تحقیق و تفحص کنند. او فقط در یک مورد ۵۰میلیارد تومان از هولدینگ یاس دریافت کرده است. (سایت اعتمادآنلاین رژیم ۱۷اردیبهشت)

 

در همین حال، اخباری مبنی بر این‌که داماد رئیسی جلاد و پاسدار سعید جلیلی باعث برملا شدن این افتضاح شده‌اند در رسانه‌های حکومتی منتشر شده است.

نقوی حسینی عضو سابق مجلس ارتجاع و مسؤل ستاد انتخاباتی پاسدار جلیلی اخبار مربوط دخالت او در این ماجرا را رد کرد و گفت: با برداشت و اطلاعات من این موضوع هیچ ربطی به جلیلی یا دوستانش ندارد. (سایت خبرآنلاین رژیم ۱۷اردیبهشت)

رسانه‌های حکومتی از انتشار یک فایل صوتی از آخوند مهدی طائب سرکرده قرارگاه چماقداران موسوم به عمار انتشار داد که ابعاد جدیدی از جنگ باندی در رأس حکومت آخوندی را نشان می‌دهد. بر اساس این فایل صوتی آخوند مهدی طائب رئیس قرارگاه چماقداران موسوم به عمار فاش کرد که افشای فضیحت سیسمونی نوه قالیباف توسط میثم نیلی داماد رئیسی جلاد صورت گرفته و خانواده پاسدار قالیباف پیش از این نیز در ارتباط با سپاه قدس سفرهایی به ترکیه داشته‌اند.

سایت دنیای اقتصاد رژیم نوشت: بنا بر فایل صوتی که ساعاتی قبل از سخنان طائب در جلسه‌یی خصوصی، در رسانه‌های خارج کشور منتشر شده و مشخص نیست که چطور درز کرده است، وی درباره‌ٔ سفرهای شخص قالیباف به ترکیه توضیح می‌دهد که این سفرها برای همکاری با قاسم سلیمانی و پشتیبانی از نیروی قدس سپاه پاسداران بوده است.

 

سایت حکومتی دنیای اقتصاد می‌افزاید: طائب در این فایل صوتی با اشاره به حمایت‌های رهبری انقلاب از قالیباف مدعی شد که خامنه‌ای در پاسخ به نامه‌ٔ علیرضا زاکانی در مورد انتخاب رئیس مجلس یازدهم از محمدباقر قالیباف حمایت کرده است. (دنیای اقتصاد و رژیم ۱۷اردیبهشت)

 

طائب: من مشکوکه برام این قضیه چیه؟ من چون می‌دانم ماجرای عدالت خواه‌ها و ماجرای احمدی‌نژاد و ماجرای پایداری و جبهه اصلاحات دست به دست هم دادند، قالیباف رئیس مجلس نباشد.

نفر سوم:... آقای قالیباف شهردار بودند، داماد آقای رئیسی میثم خط مش چی بود بگن پیدا بکنید بزنید قالیباف را

طائب: فقط و فقط این بود

سؤال کننده: کی می‌گفت بزنید

طائب: یعنی میثم دیگه میثم نیلی الآن یک سر خط اونه ما واقعاً نمی‌دانیم آیا توی این قضیه وزارت اطلاعات دخالت داشته یا نداشته

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/938c143c-d407-42da-9448-2bb48a339ec1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات