728 x 90

ابراز وحشت نمایندگان خامنه‌ای از سالگرد فروغ جاویدان و فعالیت‌های سایبری

گرامیداشت شهیدان فروغ جاویدان در اشرف۳
گرامیداشت شهیدان فروغ جاویدان در اشرف۳

رسانه‌های رژیم در روز شنبه ۴مردادماه پر شده است از واکنش‌های مقامات قد و نیم‌قد رژیم نسبت به‌عملیات کبیر فروغ جاویدان در مردادماه سال۶۷ که لرزه سرنگونی را بر پیکره نظام افکند و حالا که بیش از ۳۲سال از آن می‌گذرد هنوز طعم تلخ آن زیر دندان رژیم مانده است و هر سال در همین ایام تمامی منابر در نمایش‌های جمعه و رسانه‌هایش را از این‌که سرنگون نشده پر می‌کند.

آخوند عالی امام جمعه زاپاس تبریز: «از تمام دنیا نفرات را جمع می‌کنند و حالا اون چیزی که در ذهنم مونده نزدیک به ۱۰هزار نفر بود که ما اصلاً به ذهنمان نمی‌آمد که چیزی باشد تا این‌که متوجه شدیم یک دفعه منافقین چکار کردند».

آخوند بارانی امام جمعه رژیم در مدی شهر: «منافقان ... پایه‌گذاری کرده بودند که بتوانند ۳۳ ساعته تهران را فتح کنند لذا خود مسعود رجوی فرماندهی عملیات را عهده‌دار شد و خودش هم در آن شرکت داشت تا به‌زعم خودش از غفلت ایران استفاده کند و حتی سرپل‌ذهاب و اسلام‌آباد غرب را نیز تصرف کردند.
عملیات دشمنان در روزگار کنونی تغییر شکل داده و از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد، منافقان تمام نیروهای خود را به‌صورت روزانه آموزش می‌دهند تا در فضای مجازی اهدافی را دنبال کنند که ابزارشان همان فضای مجازی است».

رسول فلاحتی امام جمعه رشت: «منافقین آواره شده در ریاض پایگاه اعتدال و آلبانی حضور داشته و اقدامات سایبری می‌کنند، سه نفر از اغتشاشگرانی که جنایاتی را مرتکب شدند با هشتک زدنها وارد فعالیت شدند، البته عرض من به دستگاههای مربوطه این است که باید اول جنایات این‌ها را به گوش مردم می‌رساندند تا مردم بدانند که آنان چه جنایاتی را علیه مردم عزیز ایران انجام دادند».

کریم اسدی امام جمعه رژیم در خلخال: «عملیات مرصاد و دفع هجمه منافقین از کشور به همت شهدای بزرگواری هم‌چون شهید صیاد شیرازی ... . شجاعت و ایثار این شهید بزرگوار و شهدا و رزمندگان در عملیات مرصاد باعث شد تا منافقان بار دیگر طعم شکست را بچشند».

محمد یعقوبی امام جمعه رژیم در نطنز: «بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ صدام با سوءاستفاده از منافقین کوردل و روسیاه و با هماهنگی مسعود رجوی خواستند مجدد شبیخون بزنند و یک هفته همدان و بعد از آن هم تهران را فتح کنند.
مردم بدانید دو هزار نفر از منافقان در حال فضاسازی در فضای مجازی هستند و هر روز ۳۰هزار مطلب علیه نظام منتشر می‌کنند، این‌ها می‌خواهند سرمایه‌های اجتماعی مانند ولایت و شورای نگهبان را خدشه‌دار کنند. برخی هم در گروه‌های مجازی ناآگاهانه و برخی هم آگاهانه آنها را منتشر می‌کنند.»

محسن محمودی امام جمعه رژیم در ورامین: «مردم ما از وضع موجود به‌شدت گله‌مند هستند، ولی دشمن بداند صف مردم معترض از عناصر مفسد و فتنه‌گر جداست».
حسن دهشیری امام جمعه اردستان: «امروزه منافقین به‌دنبال جنگ نظامی نیستند بلکه به‌دنبال جنگ سایبری و رسانه‌ای هستند. جوانان ما باید مراقب باشند و فریب اخبار کذب را نخورند.»

جفعر طزری امام جمعه رژیم در ورامین: «آنها امروز ورشکستگانی شده‌اند که در ریاض و آلبانی سعی دارند از طریق فضای مجازی جنگ روانی علیه کشور مان به راه بیندازند؛ آنان با توجه به گرانیهای بی‌منطقی که امروز شاهد آن هستیم و از مسئولان انتظار می‌رود در جهت کنترل افسارگسیخته گرانی اقدامی نمایند. آنها سعی می‌کنند با انتشار اخبار دروغ و شایعه‌پراکنی روحیه مردم را در هم شکسته و بین ملت و نظام جدایی بیندازند که این امر می‌طلبد تا ما سواد رسانه‌ای خود را تقویت کنیم».

رضا جوکار امام جمعه رژیم در شهر قدس: «کار دیگر منافقان تخریب سرمایه‌های کشور و مقام عظمای ولایت و تشکیل نارضایتی و بی‌اعتمادی مردم و کاهش امید با دامن‌زدن به زخم‌هاست؛ هم‌چنین تضعیف دستگاههای اثرگذار و مبارزه کننده با فساد است. وقتی قوه قضاییه به‌دنبال محاکم و مبارزه با فساد است، منافقان با راه‌اندازی هشتگ دروغین «اعدام نکنید» عملیات روانی راه‌می‌اندازند».

محمدرضا ناصری امام جمعه رژیم در شهر یزد: «اینها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اذهان عمومی به‌ویژه جوانان ما را بمباران کرده‌اند و گاهی حتی در قالب طنز و شوخی افکار عمومی را دچار شبهه نسبت به نظام و انقلاب و دین و خدا می‌کنند».

حسینی همدانی امام جمعه رژیم در کرج: «کنفرانس‌های نمایشی که ترکی فیصل‌های سعودی و جان بولتونهای آمریکایی و کودک کشان برای آنها فراهم می‌کنند به‌حالشان سودی ندارد، البته امروز صحنه جنگ را عوض کرده‌اند و با فعالیت در دنیای مجازی و فضاسازی به وسیله رباط‌ها و هشتگها و … افکار و باورها را مورد هدف خود قرار داده‌اند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/05840fbb-f514-4e25-a7dd-37647e01f291"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات