728 x 90

ابراز نگرانی مهره‌ها و رسانه‌های حکومتی از گزارش آژانس در خصوص تخلفات اتمی رژیم

آژانس انرژی اتمی
آژانس انرژی اتمی

مهره‌ها و رسانه‌های حکومتی در وحشت از گزارش آژانس راجع به تخلفات اتمی رژیم و عدم پاسخگویی آن به سؤالات، نسبت به‌صدور قطعنامه علیه حکومت آخوندی در شورای حکام ابزار نگرانی کردند.

به‌گزارش سایت حکومتی خبرآنلاین بهشتی‌پور کارشناس حکومتی گفت: گزارش جدید آژانس گزارشی منفی علیه ماست. به‌رغم موضع منفی برخی کشورها مانند چین و احیاناً روسیه احتمالاً قطعنامه شورای حکام علیه نظام صادر خواهد شد. این جلسه در چند روز آینده برگزار خواهد شد.

وی افزود: صدور قطعنامه شروعی جدید برای پرونده‌سازی علیه نظام است. برگ به برگ این پرونده‌ها و قطعنامه‌هایی که صادر می‌شوند، یک نوع مستندسازی علیه نظام است و یک امتیار منفی بزرگ برای ما به‌شمار می‌رود. (سایت خبرآنلاین رژیم ۱۰خرداد)

سایت وابسته به صادق خرازی، سفیر سابق رژیم در فرانسه نیز نوشت: اکنون شاهد فضایی هستیم که احتمال شکست مذاکرات قویتر از موفقیتش است. آژانس با این دو گزارش خود در یک سناریوی بدبینانه با این برداشت که مذاکرات به شکست کامل رسیده، تلاش دارد زمینه را برای صدور قطعنامه علیه جمهوری اسلامی در شورای حکام فراهم کند. (سایت دیپلوماسی ایران رژیم ۱۱خرداد)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/046c873e-d2b8-4e5e-bf64-5615398de8f3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات