728 x 90

آژانس خدمات مرزی کانادا می‌گوید از ورود دهها تن از مقامات رژیم ایران به کانادا ممانعت کرده است

آژانس خدمات مرزی کانادا
آژانس خدمات مرزی کانادا

آژانس خدمات مرزی کانادا روز یکشنبه ۱۲ آذر اعلام کرد که امسال تاکنون از ورود ۷۸مقام رژیم ایران به کانادا جلوگیری شده است. پلیس مرزی کانادا در حال تحقیق بسیاری از موارد دیگر بخاطر ارتباط بالقوه با رژیم ایران است.
آژانس خدمات مرزی کانادا در مصاحبه‌یی با شبکه سی.بی.سی اضافه کرد امسال تا ۲۰نوامبر این نهاد به درخواست ویزای ۱۷هزار و ۸۰۰ ایرانی رسیدگی کرده و از صدور روادید برای ۷۸مقام جمهوری اسلامی امتناع کرده است.
آژانس خدمات مرزی کانادا هم‌چنین در این مصاحبه از تحقیقات بر روی ۱۴۱ پرونده از ایرانیان مقیم این کشور به ظن ارتباط با جمهوری اسلامی خبر داد. این آژانس همچنین پرونده ۹فرد دارای وضعیت در کانادا را به هیئت مهاجرت و پناهندگی ارجاع داده است تا میزان پذیرش آنها در کانادا مشخص شود....

این در حالی است که وزیر امنیت عمومی کانادا در نوامبر سال گذشته در سخنانی جمهوری اسلامی را رژیمی که «به شکل سیستماتیک در ترور و نقض حقوق بشر» دست دارد معرفی کرد.

 

در نوامبر ۲۰۲۲، مارکو مندیسینو، وزیر ایمنی عمومی وقت، رژیم ایران را به عنوان «رژیمی که در تروریسم و ​​نقض سیستماتیک و فاحش حقوق بشر» تحت قانون حفاظت از مهاجرت و پناهندگان (IRPA) درگیر شده است، معرفی کرد.
این نامگذاری باعث شد که ده‌ها هزار نفر از مقامات رژیم ایران  از جمله بسیاری از اعضای سپاه پاسداران برای کانادا غیرقابل پذیرش باشند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b4e7feaa-6d45-4f66-b44d-5a5da3b6f681"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات