728 x 90

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: رژیم ایران در مسیری نگران‌کننده به سمت سلاحهای هسته‌یی است

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

بنیاد دفاع از دموکراسیها، روز ۹ اسفند نوشت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هشدار داد که رژیم ایران در مسیری نگران‌کننده به سمت سلاحهای هسته‌یی است.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ۲۶ فوریه گزارش داد که رژیم ایران هم‌چنان در مسیر هشدار دهنده‌ای به سمت سلاحهای هسته‌یی قرار دارد. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) در گزارشهای سه‌ماهه‌ای که توسط FDD مشاهده شده، هشدار داد که «هیچ پیشرفت جدیدی در حل و فصل مسائل باقی مانده در این دوره گزارش‌دهی وجود ندارد»، که ناشی از شکست تهران در توضیح کار گذشته و احتمالاً در حال انجام تسلیحات هسته‌یی در چندین سایت است.
علاوه بر این، گزارشها نشان می‌دهد که رژیم هم‌چنان به ذخیره اورانیوم غنی‌شده ادامه داده و توانایی خود را برای سرعت سریع به سمت سلاحهای هسته‌یی گسترش داده و در عین‌حال هم‌چنان به مهار نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادامه می‌دهد.
واشنگتن و متحدان اروپایی‌اش این فرصت را دارند تا پیشرفتهای هسته‌یی رژیم ایران و عدم همکاری این کشور با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را در نشست هفته آینده شورای حکام در وین محکوم کنند. متحدان هم‌چنین می‌توانند مهلتی را برای رعایت آنها تعیین کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/702212af-0bee-4289-9e0e-a5ca2b7cc79e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات