728 x 90

آژانس اطلاعات ملی آلمان: تشدید تلاش‌های غیرقانونی رژیم ایران برای دستیابی به فناوری هسته‌یی و موشکی

فعالیت اتمی  رژیم آخوندی
فعالیت اتمی رژیم آخوندی

آژانس اطلاعات ملی آلمان در گزارش سالانه تهدیدات امنیتی خود به گسترش راههای غیرقانونی برای دستیابی به فناوری سلاح هسته‌یی و موشکی رژیم ایران در آلمان اشاره کرده است.
آژانس اطلاعات ملی آلمان روز سه‌شنبه ۲۵ خرداد، طی گزارشی از افزایش چشمگیر شمار اعضاء و طرفداران جنبش‌های تروریستی شناخته شده مانند حماس و حزب الشیطان لبنان و گسترش محسوس تحرکات آنها در خاک آلمان خبر داده است.


گزارش آژانس اطلاعاتی آلمان که نام رسمی آن دفتر فدرال حفاظت از قانون اساسی است، در گزارش۴۲۰ صفحه ای خود که صد بار به نام رژیم ایران اشاره کرده، تأکید می‌کند که فعالیت‌هایی از سوی عوامل مرتبط با رژیم ایران را برای خرید فناوریهای مورد درخواستی این رژیم را رصد کرده است.
نهاد اطلاعاتی آلمان در ادامه می‌افزاید، دامنه تحرکات رژیم ایران و مهره‌هایی که به نام این رژیم در جستجوی خریدهای یاد شده هستند، نسبت به سال گذشته روندی رو به رشد دارد.

وزارت کشور آلمان به‌تازگی پس از غیرقانونی نامیدن سه گروه در آن کشور به ظن گردآوری کمک مالی برای حزب الشیطان لبنان، به برخی اماکن در هفت ایالت آلمان حمله کرد. سازمان اطلاعات و امنیت آلمان در اواسط بهار امسال ارزیابی کرد که ۱۰۵۰ تن در خاک این کشور در راستای اهداف حزب الشیطان لبنان فعالیت می‌کنند.

 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/92413e2f-952c-4469-837c-16cc8a89f029"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات