728 x 90

آنجلینا جولی: در کنار زنان و مردان ایرانی در دفاع از حقوق و آزادیهای اولیه ایستاده ام

قیام ایران
قیام ایران

دیلی میل انگلستان امروز چهارشنبه ۴مرداد نوشت آنجلینا جولی بازیگر و فیلمساز آمریکایی در پست اینستاگرامی خود نوشت که در کنار زنان و مردان ایرانی در دفاع از حقوق و آزادیهای اولیه ایستاده است.

این بازیگر ۴۸ساله در اینستاگرام خود به وضعیت ایران پس از مرگ مهسا امینی ۲۲ساله در سپتامبر گذشته توجه کرد. جولی نوشت:احترام و همبستگی به زنان و مردان ایرانی به‌دلیل شجاعت آنها در دفاع از حقوق و آزادیهای اولیه. جولی هم‌چنین سپتامبر گذشته در اینستاگرام برای افزایش آگاهی در مورد اعتراضات ضددولتی در ایران با به اشتراک گذاشتن تصاویری از تظاهرات زنان اقدام کرد. .

این بازیگر ۴۸ساله در اینستاگرام خود به وضعیت ایران پس از مرگ مهسا امینی ۲۲ساله در سپتامبر گذشته توجه کرد. جولی برای تقریباً ۱۴.۵ میلیون دنبال کننده خود نوشت: احترام و همبستگی به زنان و مردان ایرانی به‌دلیل شجاعت آنها در دفاع از حقوق و آزادی. اولیه. جولی هم‌چنین سپتامبر گذشته در اینستاگرام برای افزایش آگاهی در مورد اعتراضات ضددولتی در ایران با به اشتراک گذاشتن تصاویری از تظاهرات زنان اقدام کرد... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9e574eae-aaf9-4c33-9fda-20c83b667ceb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات