728 x 90

آمریکن تینکر: هرگز با یک جنایتکار جنگی دست ندهید

تظاهرات  ایرانیان آزاده علیه جواد ظریف - مرداد ۹۸
تظاهرات ایرانیان آزاده علیه جواد ظریف - مرداد ۹۸

آقای پرویز خزایی نماینده شورای ملی مقاومت در کشورهای اسکاندیناوی طی مقاله‌یی در آمریکن تینکر با عنوان «هرگز با یک جنکایتکار جنگی دست ندهید» از جمله نوشت:‌ طرفداران سازمان مجاهدین خلق ایران روز چهارشنبه ۲۱ اوت یک تجمع در اعتراض به دیدار جواد ظریف از سوئد برگزار کردند.

معترضان پلاکاردهایی در دست داشتند و شعار می‌دادند: ”جواد ظریف یک قاتل است و هیچکش نباید با او گفتگو کند”، جواد ظریف دشمن ایرانیان است”، ”جواد ظریف یک شارلاتان است”، ”او دشمن مردم ایران است”.

معترضان همچنین پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود،”ظریف برو گمشو!” ”عوامل رژیم ایران را از کشورهای اسکاندیناوی اخراج کنید”، ”ظریف را اخراج کنید.”

طبق اعلامیه شورای ملی مقاومت ایران، جواد ظریف وزیر خارجه دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران، معترضان ایرانی را در استکهلم به مرگ تهدید کرد و بی‌شرمانه مدعی شد که مأموران و عوامل رژیم ایران ”آنها را زنده خواهند خورد."

جواد ظریف در ۲۱اوت طی مصاحبه‌یی با تلویزیون دولتی پرس تی وی، از معترضان ایرانی که خواهان اخراجش از سوئد شده بودند، برآشفته شد.

وی افزود: " از هر کدام از افرادی که بیرون ایستاده بودند بپرسید تا در هر جلسه با ایرانی‌ها شرکت کنند [منظور افراد و عوامل سپاه رژیم] سپس ببینید که آیا آنها زنده خواهند ماند یا نه. آنها برای یک دقیقه زنده نخواهند ماند آنها حتی نمی‌توانند در عراق بمانند زیرا مردم عراق آنها را زنده خواهند خورد".

به این ترتیب ظریف ماهیت قاتل خود و ملاهای قرون‌وسطایی رژیم را افشا می‌کند که ۱۲۰هزار مخالف را به اتهامات سیاسی در چهار دهه گذشته اعدام کرده است.

وقتی وزیر خارجه ملاها معترضان ایرانی را در استکهلم به مرگ تهدید می‌کند، می‌توان تصور کرد چه چیزی در زندانهای رژیم و اتاق های شکنجه اتفاق می‌افتد و چگونه با مخالفان و زندانیان سیاسی رفتار می‌شود.

اظهارات ظریف یک بار دیگر نشان می‌دهد که پذیرفتن وزیر خارجه ملاها رژیم آنها را برای شرکت در تروریسم، قتل و جنگ‌طلبی جسور می‌کند و آشکارا مخالف منافع مردم ایران است، که به‌دنبال سرنگونی حکومت مذهبی و ایجاد دموکراسی و حاکمیت مردمی در ایران هستند.

در ضمن، دولت سوئد اکنون با انتقاد شدید مواجه است. یکی از اعضای پارلمان سوئد از حزب محافظه‌کار استفان لوفن نخست‌وزیر سوئد را به‌خاطر تأیید مواضع رژیم ایران سرزنش کرد.

مارگارت والستروم یک کنفرانس مطبوعاتی در رابطه با دیدار ظریف برگزار کرد.

وی تأکید کرد ”ما ظریف را دعوت نکردیم. او خودش آمد”، این کنفرانس مطبوعاتی بدون حضور ظریف برگزار شد و خبرنگاران شروع به پرسیدن سؤالاتی درباره اعتراضات شدیدی که توسط ایرانیان در سوئد علیه دیدار ظریف برگزار شد کردند، و آنها پاسخ می‌خواستند که چرا چنین افرادی در سوئد پذیرفته شده‌اند....

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ee5652fc-f9bb-46de-840e-99d239e5c963"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات